Kempen,

Samsung Global Blogger untuk Blogger Mengembara

Khamis, April 26, 2012 Mahamahu 0 Comments

Adakah anda mempunyai apa yang diperlukan untuk menjadi salah seorang Samsung Global Blogger?

Adakah anda suka mengambil gambar atau membuat video di telefon anda?

Adakah anda dalam talian network sosial yang suka untuk berkongsi apa yang berlaku dengan kawan anda?

Adakah anda suka untuk mengetahui kisah di sebalik apa yang anda lihat dan orang-orang anda bertemu?

Maka anda boleh menjadi Samsung Global Blogger ...

Samsung mencari di seluruh dunia untuk ingin tahu, orang yang imaginatif dan bermotivasi untuk menjemput ke London bagi perjalanan sekali dalam seumur hidup dan merasai sendiri Sukan Olimpik London 2012.

Jika anda terpilih, anda akan berada di ibu negara dimana acara sukan terbesar tahun ini akan berlangsung. Semasa di sana, anda akan menziarahi London semasa acara Sukan berlangsung dan berkongsi dengan dunia melalui video, gambar dan catatan bertulis pada blog yang dicipta khas. Anda akan berkongsi pandangan yang unik ke Sukan Olimpik kerana ia menguasai kehidupan di London melalui musim panas.
 

Sama ada anda seorang wartawan pelatih, penggemar blogger atau hanya seorang yang suka berkongsi cerita menarik di Facebook atau Twitter, anda boleh menjadi Samsung Global Blogger. Anda hanya perlu keghairahan untuk hal perkara dan pengetahuan anda untuk berkongsi kisah-kisah yang merangsang anda dengan dunia.

Untuk maklumat lanjut mengenai bagaimana untuk memenangi peluang untuk datang ke London untuk Sukan Olimpik, layari ....