Aktiviti,

HARI BELIA NEGARA 2012 - HIMPUNAN JUTAAN BELIA

Jumaat, April 27, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam semua salam 1 Malaysia rakyat di dahulukan pencapaian di utamakan. Wah dah mcm ahli politik lak tapi bukan nak berkempen atau memancing undi tapi nak menjemput semua rakan2 dan juga pembaca blog Mah@mahu sertai satu daripada aktiviti berfaedah dan riadah paling ringkat dan paling enjoy. Mana lagi kalau bukan Sambutan Hari Belia Negara 2012. Seperti maklumat di bawah :-

Acara : Sambutan Hari Belia 2012
Tempat : Dataran Putrajaya
Tarikh : 23 - 27 Mei 2012
Masa : 9.00 pg - 7 mlm
Aktiviti : Konsert, Suka Extream, Badan beruniform, Sukarelawan, Gerbang kerjaya, Karnival Pendidikan dan bnyk lagi.

Anda semua di jemput hadir bagi merialisasikan perhimpunan jutaan belia negara tanda cinta kita kepada negara kita Malaysia. Tidak ada byaran di kenakan untuk masuk ia adalah PERCUMA. Anda hanya dtg untuk menyertai berbagai aktiviti yg di atur untuk semua golongan remaja di Malaysia. Sungguh bertuah kita hidup dalam aman damai perhimpunan sihat dan lagi mendatangkan faedah kepada semua.


Untuk keterangan lanjut layari laman2 web yg terdapat di sini :-
Laman sesawang : http://www.hbn.gov.my/
Facebook : Hari Belia Negara

Kepada rakan yg tak ada aktiviti pada masa tu leh joint sambutan tersebut tak rugi daripada pergi himpunan haram tu tak berfaedah sgt. Kalau ada kawn nak kongsi pendapat mahupun pandangan berkaitan Hari Belia ini boleh comment kat sini mana tahu ada yg dah berkali2 pergi Mah@mahu tak kesempatan lagi nak pergi tahun ini Insyallah jumpa anda kat sana ok.