Teknologi

Selapas Telephone dan Tablet Dalam Kereta Proton Lak..

Rabu, Februari 22, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera dan salam 1 Malaysia kepada semua pembaca blog seluruh Malaysia. Mah@mahu harap semua sihat dan sentiasa di rahmati yang Maha Esa. Mah@mahu pun dan lama mengharap sesuatu yang lebih baik dari hari semalam dan lebih baik untuk masa depan. 

Hari ni satu lagi kemajuan dalam industri automotif negara kita apabila Proton mengumumkan akan menggunakan khidmat YES sebagai internet dalam kereta pertama seumpanya. Best kan negara kita ni makin lama makin  maju sehingga internet tak boleh di tinggalkan walau sedikit. Kerana internet ini ramai org dah kaya dan kerana internet gak ramai org kecewa. 

Tapi apa pun Mah@mahu sokong dengan ada nya internet dalam kereta ni. Lebih memudahkan dan medekatkan kita dengan teknologi yg pantas ini. Kereta baru yg akan dikeluarkan oleh Proton tahun ini dilengkapi dengan teknologi 4G daripada YES. Lepas ni twitter dan FB 24/7 lah rakyat Malaysia.

Dalam mengejar teknologi kita kena tgk kebaikan dan keburukan biar seimbang. Jgn byk yg buruk dari yg baik tu bahaya. Ye lah kalau internet dalam kete ni akan membuat org lebih leka dan kadang2 semua perkara boleh terus update dalam FB and twitter bahaya gak. Silap2 penguatkuasa pun kena sekali huhuhu. Rakyat Malaysia ni bijak dalam membuat keputusan yg baik. Harap tak ada yg buruk lah lepas ini kan. 

Tahniah kepada Proton dan YES mungkin lepas ini akan di kembangkan kepada pembekal talian tanpa wayar lain pulak mcm Maxis, Digi dan Umobile. Sebab tak semua tempat dpat di cover oleh rangkaian lain kan. Tahniah sekali lagi.