Hadiah,

Patung Hijau dan Helmet Rock

Sabtu, Februari 04, 2012 Mahamahu 0 Comments

Assalammualaikum apa khabar semua pembaca blog Mah@mahu dan juga kepada rakan2 blogger yg lain semoga sihat dan dicucuri rahmat. Mah@mahu nak ucapkan selamat menyambut Maulidul Rasul semoga kita mengambil iktibar keatas sifat2 mulia Baginda sebgai contoh dan teladan dalam hidup kita sehari-hari. Cuti lama minggu ni bagi warga KL di harap dpt digunakan dengan sebaiknya.


Entry kali ini lebih santai dan agak pelik berkaitan dengan Patung Hijau dan Helmet Rock? Apa kaitan dua menda ni dan apa yg penting sgt. Mah@mahu tak nak kusutkan korang tgh rest2 ni sebenarnya nak ucap terima kasih kepada Nuffnang dan juga Nippon Paint kerana telah menghadiahkan Mah@mahu sebuah patung Fuzzy Blobby besar dan comel. Patung ni Mah@mahu dpt sempena dengan contest daripada Nippon Paint tahun lepas lagi tapi baru dpt hadiahnya hehehe. Terima kasih sekali lagi.


Tapi kemenangan berganda yg Mah@mahu dpt dlm minggu ni tak sangka gak rezeki Alhamdulillah. Dapat lagi satu hadiah daripada contest yg di anjurkan oleh radio ERA. Hadianya merupakan sebuah helmet cantik bangat dan sungguh ranggi lah huhuhuhu. Terima kasih ERA dan juga X-Dot Helmet. Kalau korang nak tgk raka bentuk yg menarik helmet X-Dot ni leh pergi laman web nyer dsxdot.com. Segala rekaan baru dan menepati citarasa anda ada dlm tu. Tapi syg saiz tak muat kepala Mah@mahu agak kecil sikit boleh lah adik Mah@mahu guna huhuhu...


Terima kasih kepada semua yg sudi bagi hadiah ni pada Mah@mahu. Lepas ni nak masuk contest apa lagi yer huhuhu. Pada kawn jgn lupa masuk gak contest2 yg ada mana tahu rezeki Insyallah. Ok lah selamat bercuti dan selamat beristirehat ok..Salam..