Astro,

Ezani Dan Anuar Menang

Isnin, Januari 09, 2012 Mahamahu 0 Comments

Selamat berbahagia kepada semua pembaca blog Mah@mahu dan juga kepada rakan2 blogger lain. Hari ini semua sedia maklum akan sejarah telah terukir semalam apabila Ezani buat pertama kali di nobatkan sebagai MasterChef Malaysia pertama. Doktor gigi ini berjaya menewaskan pekebun Wahidan yg berasal dari Sabah dengan 3 hidangan pada episod Santapan Penamat.


Tahniah di ucapkan kepada Doktor gigi ini dan selepas ini tukar bidang lah pulak jadi doktor pemakanan bolehkan hehehehe.. Tunggu Mah@mahu tahun 2012 Masterchef Malaysia lak hehehhehe(berangan tak salah).

Hari ini juga dalam sejarah terbebasnya seorang dari tuduhan liwat keatasnya. Dato Sri Anuar Ibrahim hari ini telah di bebaskan dari tuduhan meliwat bekas pembantu beliau Mohd Saiful Bukhari Azlan. Mahkamah telah membuat keputusan kerana tiada bukti2 dan juga dakwaan yg kukuh terhadap tertuduh.


Kemenangan Anuar di sambut dengan 3 letupan yg belaku sekitar kawasan letak kereta mahkamah jalan Duta. Itu pertandan akan ada perang besar yg bakal berlaku dalam politik negara kita. Apa pun kita berdoa agar negara terus aman dan tiada konflik seperti negara2 Islam lain. Insyallah....