Percutian,

Percutian 5 Bintang di HomeStay

Khamis, Disember 29, 2011 Mahamahu 0 Comments

Hujung tahun menjelang dan tahun baru bakal tiba beberapa hari lagi. Cuti sekolah juga sudah sampai ke pernghujungnya. Tapi masih ramai mengambil kesempatan untuk menghabiskan cuti tahunan untuk bersama keluarga terseayang. Mencari tempat percutian dalam negara begitu byak dan menarik tapi adakah masih ada hotel untuk tinggal?

Dulu semua org rebut mencari hotel sebagai tempat tinggal tapi kini home stay menjadi pilihan. Dengan kadar harga yang rendah dan tawaran tempat tinggal selesa sesuai untuk seisi keluarga bercuti. Merasai suasana seperti kg halaman sungguh nyaman dan menenangkan. 


Itu lah yg di sediakan oleh HomeStayr.my dengan tag line 'Make Yourself at Home' memudahkan anda untuk mencari homestay di seluruh Malaysia. Hanya dengan satu laman sahaja segala ada dan stau clik mudah untuk berurusan.


Lebih daripada 30 destinasi homestay yg disediakan di sini memudahkan anda untuk mencari dan membuat tempahan sebelum pergi bercuti. Mahukan homestay berhampiran kawasan percutian anda atau mahukan homestay pada kadar paling minima untuk bajet anda juga disediakan.


Di laman ini tempahan boleh di buat pada bila2 masa sahaja dan segala maklumat homestay pilihan anda juga di sediakan termasukkan gambaran dan juga kemudahan yg terdapat didalam homestay tersebut. Layarilah HomeStayr.my untuk mendapatkan maklumat lanjut dan juga membuat tempahan anda sekrang.


0 Pandangan: