Siapa Disebalik Nama Siti Nurhaliza?

Pasti ramai terkejut kan bila baca tajuk entry kali ini. Ni bukan cite gosip Dato Siti tapi ni nak tunjuk apabila nama artis tempatan kita diterjemahkan dalam Google Translate artis kita rupanya da nama lain kat sana. Nama mereka juga pun cukup popular kat sana. Kalau tak caya tgk ni bila nama Siti Nurhaliza di translate jadi apa hehehe...


 Ada kesamaan ker mereka ni. Tapi kalau ikutkan dari penglibatan dunia hiburan memenag mereka berdua ini adalah artis yg cukup popular di negara masing2.

Kita translate lak nama Anuar Zain. huhuhuhuhhu


 Taraaaaa ni dia Eminem rupa nya nama Anuar Zain bila kat sana. Huhu tapi dia org berdua ni juga popular dalam bidang nyanyian.

 

Tapi ni lagi menejutkan apabila kita translate nama artis Ramlah Ram. Apa yg keluar mesti korang tak sangka sngat kan. Tak caya cuba hehehehe..


Ini adalah nama Ramlah Ram apabila di Amerika tu huhuhuh. Memang jauh dan berbeze sgt tak sangka adakah org sana akan tahu bahawa John Cena adalah perempuan kat Malaysia hehehehe... Nasib kak Ramlah tak jadi ahli bina badankan wakakakaka....


Namun semua ini adalah melawak sahaja tak ada niat nak mengenakan artis2 tempatan kita ni. Tapi mcm mana dia org leh translate nama jadi mcm tu tak tahu lah. Apa pun korang cuba nama korang sendiri jadi apa yer hehehehe...