Lawak Songsang

Salam 1 Malaysia kepada semua pembaca blog Mah@mahu. Hari cuti hari nak sambut raya ni mcm2 yg terjadi.. Ada gembira ada kelakar dan ada juga berduka. Tapi hari ni nak tunjuk satu lawak kelakar tapi agak2 mcm bodoh juga lah. Huhuhuhh jng marah pada sapa yg tulis ni. Kalau korang nak tahu baca gambar kat bawah ni..

Entah lah bila manusia dah kebosanan dan juga bila teknologi menjadi-jadi mcm2 leh jadi lawak. Tapi pasti ni bukan kat FB huhuhu jng cari ok tak guna pun.. Nanti Mah@mahu akan post lagi lawak2 antarabangsa yg dia org suka buat. So nak ucap selamat Hari Raya Korban pada semua pembaca blog Mah@mahu.