Masterchef

Perjalanan Baru Bermula Masterchef Malaysia

Jumaat, Oktober 14, 2011 Mahamahu 0 Comments

Salam selamat pagi semua rakan2 dan pembaca blog Mah@mahu. Dalam hidup kita ni sebenar masih jauh perajalanan apa yg kita lakukan kadang2 ia sebanar satu permulaan kepada kita sendiri. Begitu jugalah perjalanan 40 peserta Masterchef Malaysia kita. Dalam menempuh ranjang dan onak untuk mendapat gelaran Masterchef Malaysia Pertama

Sebenarnya perjalanan mereka menempuh satu perjalanan yg masih baru dan masih lagi di peringkat permulaa.n Tambahan apabila di pilih menjadi to 40 ini peserta Masterchef Malaysia harus lepas ini bersedia menempuhi dunia sebenar sebagai seorang bakal Masterchef. Percaya atau tidak bawa hidup mereka bakal berubah sepenuhnya. Mana tidak akan menjadi public figure kepada masyarakat di luar sana alah mcm artis.

Dunia penuh glamor dan juga jadi tumpuan masyarakat, kerana ini adalah program pertama seumpamanya di Malaysia dari luar negara. Mereka juga menjadi profesional dalam dunia masakan lepas ini Insyallah bakal mebuka sebuah restorant mereka sendiri mana kita tahu kan. Pada para peminat jng lupa untuk saksikan Masterchef Malaysia bermula tayangan pada 22 Okt 2011 di Astro Ria jam 9.00mlm setiap hari Sabtu hingga Rabu. Selain itu juga, ada Master class setiap Jumaat dimana semua peserta akan diajar teknik2 masakan dengna betul kita penonton pun boleh belajar juga kan heheheehehe..


Ramai2 meriahkan program yg bakal menjadi satu fenomena negara kita ini. Nak dptkan maklumat lanjut layari lah alamat2 yg di senaraikan dibawah ini ok..

Facebook

Twitter