Masterchef

Kehangat Mastefchef Malaysia Dirasai Blogger2 Malaysia

Khamis, Oktober 13, 2011 Mahamahu 0 Comments

Salam 1 Malaysia dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog Mah@mahu. Kehangatan dan fenomena Masterchef Malaysia makin terasa. Hari dinanti kian tiba sungguh mendebarkan kita. Mana tidaknya sebuah rancangan program antarabangsa bakal menguji kepakaran rakyat Malaysia hebat bukan. Program yg bakal bertemu peminat bermula 22 Okt 2011 di Astro Ria ini menjanjikan sesuatu yg sungguh unik dan hebat.

Bagitulah juga debaran Blogger Masterchef Malaysia pertama bakal di rasai oleh 10 org peserta. Sebuah rancangan pra Masterchef ini menguji bakat2 dan juga kepakaran blogger2 tempatan untuk beradu nasib di pertandingan setaraf antarabangsa ini. Pertama kali di Malaysia dan mungkin pertama kali di dunia kot pertandingan Masterchef antara blogger di adakan wahhh hebat..

Senarai 10 peserta blogger yg berjaya 


Ni dia senarai blogger siap gambar lagi mesti ramai yg dah kenalkan huhuhuuhu.. Tahniah kepada mereka semua kerana berjaya melayakkan diri ke peringkat akhir yg akan dia adakan pada 15 Okt 2011 di SACC Mall Shah Alam. Kepada blogger yg nak pergi tgk bolehlah menjengah ker sana ramai2 ok. Dan kepada semua peserta tahniah kepada anda moga berjaya mendapat gelaran Blogger Masterchef Malaysia Pertama ok. 
untuk info lanjut.

* Thanks kepada http://falihinjasmy.blogspot.com kerana gambar yg cantik beliau juga salah seorang peserta 10 blogger masterchef