Masterchef

Like Page We Love Masterchef Malaysia

Khamis, September 29, 2011 Mahamahu 0 Comments

Salam semua pembaca blog Mah@mahu dan juga rakyat Malaysia am nya.. Hari ni nak umumkan satu lagi program realiti yg bakal melanda negara Malaysia. Sebuah program masakan antarabangsa kini telah sampai ke negara kita. Bakal Masterchef Malaysia akan lahir dari sebuah program masakan paling popular di seluruh negara. Masterchef Malaysia kini akan menemui semua peminat bermula pada 22 Oktober 2011 ini.

Bakal lahirnya program Masterchef Malaysia ini dengan itu juga lahirlah sebuah lagi page untuk semua peminat Masterchef Malaysia. Page yg di beri nama We Love Masterchef Malaysia ini adalah satu platform yg dibuat untuk berkongsi apa sahaja yg berkaitan Masterchef Malaysia malah boleh berkongsi perkara lain berkaitan minat dan hobi atau profession anda dalam masakan di Malaysia.


Kat sini gak anda boleh berkongis idea serta resepi baru yg anda telah cipta sendiri. Pada blogger2 masakan juga boleh lah berkongsi link dan resepi anda tentang masakan ciptaan sendiri atau masakan keluarga anda yg menjadi signature kepada anda. Kawan2 yg nak suggest tempat masakan yg sedap2 serta terbaikkkk boleh gak post kat wall ni semua di alu2kan. Tapi pastikan perkara itu positif dan tiada yg sensetif ok..

Jom ramai2 Like page We Love Masterchef Malaysia sekrang...