Kempen

Hiasi Blog Anda Dengan Bendera Malaysia

Isnin, Ogos 08, 2011 Mahamahu 0 Comments

Satu lagi kempen yg dibawakan oleh Utusan Malaysia untuk menaikan semangat sambutan kemerdekaan negara kali ker 54. Satu yg nampak kecil tapi besar maknanya kepada kita blogger2 di Malaysia. Peranan seorang blog itu bukan sahaja untuk diri sendiri tapi juga untuk negara kerena api yg kecil jgn disangka tidak mampu memusnahkan sebuah menara tinggi. Itu lah yg boleh diibaratkan terhadap blogger2 kecil ini.


Maka dengan itu rasanya tidak salah kita menyahut seruan untuk mengibarkan jalur gemilang kebanggaan kita sendiri sebagai warganegara yg mencintai tanah air kita. Perkara paling mudah dengan meletak bendera di blog kita tak kira lah besar atau kecil yg penting rasa bangga kita terhadap negara yg dicintai. Ramai yg pandai untuk menghiasa blog masing dan mcm2 gadget ada yg boleh digunakan untuk menghiasa blog anda.


Namun usaha anda itu tidak akan sia2, selain daripada menyemarakkan lagi bulan kemerdekaan negara kita juga boleh menyertai pertandingan yg di anjurakan oleh Utusan Malaysia. Dimana pertandingan menghiasa blog anda dengan bendera Malaysia. Hadiah lumayan sekali tak rugi sambil membuktikan cinta kepada negara apa salah kalau kita sertai pertandingan. Yg penting matlamat kita sama untuk menyatakan kebanggaan kepada negara kita tercintakan. Kalau ada minta nak sertai leh ke laman web utusan.com.my. Mah@mahu dah berubah anda bila lagi jom kibar jalur gemilang...