Maggi

Shooting Rumah Terbuka Maggi | Part 2

Ahad, Julai 31, 2011 Mahamahu 1 Comments

Huhuhu korang dah tgk entry lepaskan pasal shooting ni. Sebenarnya shooting ni adalah untuk rancangan Maggi Rumah Terbuka yg akan disiarkan pada bulan ramadhan ini iaitu start 19 hingga 27 Ogos di TV3. Waktu aku tak sure tapi dalam pukul 6ptg hingga 7mlm kot nanti aku update yg terbaru ok. 
Memang satu pengalaman pertama dan tak pernah shooting sebelum ini tapi kali ni lagi best sebab sambut sekali belated birthday Mah@mahu dan juga my lovely mak yg dambut pada bulan sama dengan Mah@mahu dan juga kawn2 Mah@mahu iaitu Aizoul dan Anis. Nak ucapkan kepada semua yg sambut birthday hari tu selamat hari jadi walaupun terlewat semoga gembira, bahagia, murah rezeki dan dipanjangkan umur aminnn... Memang seronok sgt dpt sambut ramai2 walaupun tak seberapa tapi yg penting akan masuk tv juga tak pun akan masuk Fb Maggi tunggu jer ok. 
Ni lah mak tersayang selamat harijadi moga pajang umur dan murah rezeki
Thanks to Anis atas sponser kek yg diberi memang sedap walaupun terpaksa kongsi 4 org punya birthday. Nasib lah crew2 dan juga director sporting sgt masa tu terima kasih semua kepada crew2 dan juga insan yg terlibat secara sengaja atau tidak dalam majlis rumah terbuka ini dan birthday celebration hehehehee. Insyallah tahun depan akan buat meriah lagi kot.
Ni lah dia gadis bertudung pink nama dia Farah Adiba pengacara porgram itu nanti
P/s : Sorry pada rakan2 lain tak dijemput majlis kecil2 jer tak muat rumah ni. Jng lupa tunggu entry part 3 & 4 ok..

1 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam