Promosi

Selamat Pengantin Baru Mah@mahu..

Isnin, Julai 11, 2011 Mahamahu 10 Comments

Heheheh tajuk tu belum sampai lagi, insyallah kalau ada jodoh Mah@mahu bagitahu semua ok.. hehehe... Sebenarnya Mah@mahu menghabiskan hujung minggu dengan aktiviti yg byk memberi ilham dan idea. Satu acara yg tidak dirancang nak pergi namun bila dah pergi seronok juga sebenarnya. Tgk hasil kreativiti serta strategi peniagaan mereka untuk memikat hati pengguna. Kat mana lagi kalau bukan 'Pameran Pengantin Malaysia 2011' yg berlangsung di PICC pada 8 hingga 10 Julai yang lepas.


Dapat idea serta perkara menarik dalam merancang mencari Wedding Planner untuk satu2 majlis perkahwinan yg besar. Ye lah kahwin bagai sesetengah org sekali dalam seumur hidup, jadi nak menjadikan majlis itu penuh bermakna dan bersejarah perancangan serta persiapan mesti rapi dan terbaik betulkan. Jadi kat sinilah tempat dan masa yg sesuai untuk mereka yg mahu mendirikan mahligai mencari segala yg diperlukan. Bagi aku yg firstime dtg ni byk perkara baru yg dipelajari dalam pameran ini.


Sedikit sebanyak ia juga memberi idea dan ilham untuk kita membuat persiapan di hari bahagia nanti. Ada pakej Sirih, ada pakej Pinang dan mcm2 lagi lah. Tak lupa juga mereka yg menyediakan khidmat photographer untuk mengabadikan memori indah itu dalam bentuk gambar dan video. Kreatif sgt video gambar2 yg diambil dan juga video2 yg dihasilkan, termasuk juga video dalam bentuk 3D untuk pasangan yg mempunyai bajet lebih huhuhuhu.. Bukan takat movie jer 3D video kahwin pun dah ada 3D tau...


Bagi bakal pengantin, peluang yg ada ini satu kemudahan untuk mereka nak merancang hari bahagia nanti. So kalau ada jng lepaskan peluang mcm ini lagi ok nak ambil pakej dari Mah@mahu pun boleh gak contact Mah@mahu ok.. Mungkin dimasa depan penganjur boleh tambah lagi aktiviti serta kerancakan majlis pada hari itu. Selamat berblog ok..




10 ulasan:

  1. anda pon wedding planner ke???

    BalasPadam
  2. Yup buat untuk mereka yg mencari bajet paling rendah serta terbaik... kalau nak email me ok.

    BalasPadam
  3. nice yg last tu.. i like. but tak suka pink dia... klu silver mesti lg lawa. hehehe

    BalasPadam
  4. Aiseyh, bila usha gambaq pelamin yang vogeh lagutu, tetiba tringin plak nak kawen.. HAHA

    MySuaraBlog: Lelaki, Jom Kita Bersosial

    BalasPadam
  5. syoknye kawin lau pelamin mcm tu..mmg best giler

    BalasPadam
  6. cantik oh design dy..hmmm.bestny dpt plamin cam tuh~haha

    BalasPadam
  7. 1st pelamin sgt menawan kalbu hatiku :o

    BalasPadam
  8. Sapa2 nak tempah pelamin leh contact Mah@mahu ok kat sini http://advsinfo.blogspot.com

    BalasPadam
  9. wahh, lawanya pelamin. sukaaaa :)

    BalasPadam
  10. tajuk buat gempak! baru nak wish congrats! hehe

    BalasPadam