Teknologi

DiGi + Sony Ericsson = W8 Walkman Phone

Sabtu, Julai 09, 2011 Mahamahu 1 Comments


Pasti ramai yg menantikan satu lagi gabungan mantap antara dua peneraju mobile di Malaysia iaitu penyedia perkhidmatan telephone mudah alih DiGi dan juga pembuat telephone walkman pertama didunia Sony Ericsson. Satu kalobrasi yg mantap dan paling menjadi di abad ini dalam generasi teknologi sekrang. Perkhidmatan talian telephone DiGi yg paling rendah dan paling murah sekali bersama peranti mobile yg cukup unik dan sentiasa update dalam menyediakan walkman terbaik kepada penggunanya.


Yg pasti DiGi menyediakan satu platform pastinya paling murah dengan yg terbaik untuk semua pengguna muda di Malaysia. Dengan platform Andriod DiGi mampu membenarkan pengguna memuaturun sebanyak mungkin musik tanpa had dan juga pada kepantasan Turbo 3Gnya. Pada kadar serendah RM 63 sebulan untuk internet tanpa had. DiGi hanya satu sahaja penyedia khidmat musik terbanyak dan paling murah untuk semua penggunanya. Untuk maklumat lanjut boleh layari di sini.


Telefon Walkman Sony Ericsson Metallic Red W8 sudah dipasang sebelumnya dengan aplikasi Main DiGiMusic dengan langganan percuma 1 tahun. Tidak perlu untuk mendaftar, hanya melancarkan aplikasi pada telefon baru anda melalui sambungan data mudah alih anda menggunakan pintasan pada telefon anda. Telefon anda yang baru juga telah dipasang dengan 5 MP3 ringtones, 3 DiGiMusic wallpapers, 2 CallerTunes baucar, dan aplikasi Opera Mini.


W8 Walkman telefon Sony Ericsson yang sempurna untuk pencinta muzik yang menikmati multimedia dalam reka bentuk anggun dan padat. Selain itu, peranti ini juga mempunyai kamera 3,2 megapixel, fungsi rakaman video, serta akses internet yang cepat melalui 3G dan Wi-Fi untuk membuat perkongsian di Facebook urusan yang mudah. Skrin 3-inci juga sangat baik untuk pengguna yang ingin menikmati permainan dari Pasaran Android dengan lebih 200,000 aplikasi menyimpan dilayan, melihat klip terbaru di YouTube atau menyemak imbas web.

1 ulasan: