Aktiviti

Seni Dalam Darah Ini

Ahad, Jun 26, 2011 Mahamahu 2 Comments

Bukan lah seni nyanyi atau seni lakonan dalam tv tu, tapi ini lebih kepada senia menggubah dan menghiaslah. Mungkin bakat ini ada dlm diri ini sejak lahir lagi tapi kadang2 diserlahkan ok juga kan. Tu lah org kata bakat terpendam hehehehe... Tak ada berbakat sgt tapi sekadar suka2 kata org kan.


This weekend ini agak sibuk sikit untuk menyiapkan hantara my cousin yg telah melangsungkan perkahwinanya di Nilai 3. My cousin ini lelaki and family belah my mom gak. So hari minggu ni agak sibuk menghadiri majlis akad nikah dan majlis persandingan. Actually saja nak buat gubahan hantaran nak membantu apa yg bolehkan so hantaran jer lah leh kasi pun.
Coklat handmade dari my friend digubah sendiri..
Maka dengan bakat seni hiasan yg ada terhasilah dua gubahan yg dikehendaki oleh makcik aku ni. 1 ni hantaran gubahan coklat handmade from my friend juga yg ada buat business nak oder leh lah bukak kat sini. Tak sempat nak rasa tak apa tapi alhamdulillah puas hatilah hasilnya. 1 lagi pulak hantaran sirih junjung. Hantaran sirih agak remeh dan aku tak pakar tapi usaha gak buat guna fresh flower dan menjadi. Nak tgk cantik tak tgk lah gambar ni heheheheh baisa2 jer..
Depan ni hantaran coklat dan belakang sirih junjung
Kalau ada nak tempah boleh hehehehe. Ia ada beberapa pakej disediakan nak maklumat lanjut layari laman http://advsinfo.blogspot.com terdapat pakej2 yg disediakan murah and berpatutan lah heheheh.. Untuk mereka yg bajet rendah tapi masih nak grand leh jer hehehe.. Sebelum in ada buat hantar untuk my friend and my friend punya sedara. Tapi tak sempat nak snap pic nak tunjuk. Ada pengalaman lah sikit dalam memastikan hataran itu sentiasa penuhi hati pelanggan alhamdulillah selesai. 

2 ulasan:

  1. inna suka tgok barang2 hantran kawin nie..suka tgok mcm mcm dorang gubah cntik..^^

    BalasPadam
  2. gile ahh.. cantik gubahan 2..bkn sume org pandai nk gubah2 ne..

    BalasPadam