Aktiviti

Pak Andam Mengganas...

Selasa, Jun 14, 2011 Mahamahu 8 Comments

Minggu2 cuti sekolah ini ramailah yg ingin melangsungkan majlis perkahwinan. Tak lupa juga kepada kakak kepada kawn aku sendiri. Pada hari minggu yg lepas telah berlangsung majlis perkahwinan yg meriah seperti dirancang. Memang tak rancang pun blk malam jumaat lepas ingat nak jengah2 jer tapi akhirnya terpaksa menjadi Pak Andam lak hehehehe.. Mana taknya dah sampai mlm tu satu benda pun tak siap lagi untuk memuat pelamin dan juga bilik tido.
Perah idea juga lah bersama rakan2 lain untuk memastikan pelamin mengikut tema dan juga menggunakan bajet yg ada. Hehehe tapi syukur sgt setelah buat dari pukul 10 mlm sehingga 3 pagi untuk siapkan pelamin ini. Bukan susah tapi nak cari idea tu yg tak ada hehehehe. So penah akhirnya hasil yg cukup memuaskan juga happy sebab pengantin pun happy. 
Buat sekali bilik tido tapi tak ada gambar lak nak ambil bilik tido ni huhuhuhu. Pagi esok nya pulak dtg untuk buat meja makan beradap. Simple jer tapi puas hati gak lah. Tuan rumah pun senang hati dan terima kasih kerana hadiah yg diberikan hehehhe...




8 ulasan:

  1. Aiseyh,sempoila sebab dapat bwat time last minute.. chantek plak tuu... ;)

    MySuaraBlog: Perhimpunan BERSIH : Bersih Sangat Kah?

    BalasPadam
  2. perhhh dasyat!. tabik sama lu!

    BalasPadam
  3. ramai kawen nie..byk update ttg kawen..anyway,nice kaler tu...

    BalasPadam
  4. Mengganas dan berduit.

    BalasPadam
  5. nak tempah pak andam kat ner??wahhh,kakakaka

    BalasPadam
  6. terer ar.. bukan calang2 org leh wat.. shin reti komplen jer huhu

    BalasPadam
  7. prince dtg melawat ye..entry yang bagus...huhu..:).. nak datang selalu boley ??hehee

    BalasPadam