Makanan,

Makan Dengan Penuh Steam

Selasa, Jun 28, 2011 Mahamahu 7 Comments

Tiba2 jer hari semalam teringin nak makan steamboat. Ni semua sebab kawn aku yg tag kat facebook pasal satu tempat makan steamboat yg cukup popular. Jadi tiba2 ada nafsu nak makan steamboat pada bayaran yg kira berbaloi juga dengan jumlah makanan yg disediakan. Kat mana lagi kalau bukan Flaming Steamboat di Bandar Sunway. Mesti ramai yg dah pergi tempat ini bagi aku ni kali kedua ker sana dan still tetap puas hati dpt makan yg byk sekali. Pada harga RM25.00++ seorang menjadikan makan mlm anda cukup mewah dengan segala hidangan yg diperlukan.

Byk makanan laut yg sesuai untuk di buat masakan steam memang byk kat sini. Dari makanan yg mentah kepada makanan yg telah diproses. Ada juga makanan mee dan juga makanan rugi rakyat Malaysia. Selain itu juga terdapat manisan untuk pencuci mulut dan juga untuk pembuka selera. Di sediakan bersama air minuman dari softdrink sehingga kepada minuman teh panas semuanya boleh ditambah berkali-kali. Pasti rambang mata bila melihat makanan yg cukup byk pilihan ini.

Datang bersama keluarga sgt sesuai untuk menikmati makan malam anda dengan keadaan restoran yg kemas dan juga begitu tertur sekali. Bagi aku ia cukup memuaskan dengan sup biasa atau pun toyam sup boleh mencelur semua makanan laut tadi. Tapi peringatan jng makan sambil minum nanti anda cepat kenyang dan tak dpt makan byk makanan rugi sgt hehehhehe. Maklumat lanjut bole ke laman web Flaming Steamboat.. Selamat mencuba dan menjamu selera ok.



  

7 ulasan:

  1. alaaaa... da lame nak g ni...tapi flaming yg dkt gombak ni...huhu....x kire nk g gak...nak g gak...

    BalasPadam
  2. aishhhhhh nie lau puasa mau ttba berbuka nie hahaha....lapor lak aihhhhhhhh

    BalasPadam
  3. inna lma da x g makan steamboat nie..rasa mcm nak jatuh air liur dgn gmbr mknn katt atas tu..

    BalasPadam
  4. aku dendam smpai mati sbb x ajak aku..time aku kuar oustation je korg g kan...***mjinjing beg plastik giant ke alor star mall

    BalasPadam
  5. sodap nyer.. :)
    jom la lepak ngan wadud makan neh.. pergh.. ^_^

    BalasPadam
  6. di bbbangi/kajang ada restoran steamboat Red Wok...mungkin blh cuba

    BalasPadam
  7. tibe2 jadi lapar tengok steamboat..waaaa

    BalasPadam