Movie

Green Lantern Rasa Hijau

Sabtu, Jun 18, 2011 Mahamahu 7 Comments

Hari rabu lepas berhabis masa pada mlm hari dengan menonton movie baru yg di adaptasi dari sebuah komik. Green Lantern mengisahkan sebuah kerajaan di sebuah planet bernama Oa yg di ancam musuh dari golongan mereka juga. Namun semua kekuatan dan juga kekuasaan tidak berdaya melawan kejahatan itu sehingga kesemua satria mereka juga tewas. Hanya kepintaran manusia yg dikatakan paling takut dan juga paling lemah mampu membantu meraka dalam melawan kuasa jahat ini. Hal Jordan manusia yg terpilih kerana keistimewaan yg ada dalam diri beliau sendiri.


Daripada 10 rankin aku boleh bagi 8 kerana memang best gak cerita ini. Penuh dengan imaginasi serta mainan fikiran manusia yg kadang terlalu cetek dengan imaginasi. Di selitkan dengan aksi2 dan juga lawak jenaka yg kadang2 memecah keheningan dalam panggung semalam. Barisan pelakon yg hebat menjadikan cerita ini lebih realistik. Tak rugi korang pergi tgk dengan teman tersayang dan juga anak2 atas 13 tahun jer tau heheheh..


Terima kasih nak ucap kepada Nuffnang kerana tiket free ini untuk tayangan perdana filem Green Lantern. Dapat tgk kat Cathay e@Curve Damansara adalah beberapa org blogger glamor pada masa tu. Hari tu memang ramai yg dpt tiket bukan sahaja daripada blogger malah daripada station radio pun byk. Ada artis gak pada mlm tu memang enjoy lah.


7 ulasan:

  1. Wahhh.. tahniah... syok ooo...

    BalasPadam
  2. wah,,dapat free..bestnya.. nk tgk citer ni.. :D

    BalasPadam
  3. hehe..baru tgk td.. mmg bez.. ada humor..

    BalasPadam
  4. tiket free..syoknye..mmg best citer nih..the corps pelik2 je..nma pun alien =)

    BalasPadam