Fesyen

Bronx Culture Fesyen Remaja Terkini..

Sabtu, Jun 11, 2011 Mahamahu 1 Comments

Apa pendapat anda apabila anda menyeberang jalan di bandar dengan unsur-unsur budaya seni, fashion dan muzik? Melalui beberapa pengaruh Barat di atas ikon revolusi Timur yg berpengaruh 'Bronx Culture' sebuah jenama terkenal dengan gaya hidup bandar, membuka pintu untuk peminat style mereka di Malaysia pulak.
Sejak tahun 2006 Bronx Culture yg berpusat di Singapura Bronx Inc telah memulakan royalti urbanwear. Melalui kolaborasi yang inovatif dan pintar satu gaya Bronx Culture terdiri dari koleksi yang sangat luas mulai dari pakaian, aksesori dan kasut. Sampai saat ini, tanda tersebut telah telah menjelajah ke Hong Kong, Filipina, Perancis-Kanada, serta terbaru keluar di New York untuk Spring / Summer 2011.
Melalui sambutan terhadap product baru 123Klan yg mewakili empat unsur budaya hip hop (MC, DJ, B-Boys dan seniman grafiti) daripada pengkarya tempatan iaitu MC Altimet, The Fabulous Cats - Adeep Nahar, desainer Stephen Lau, Kenji artis grafiti Chai, dan penari dilantai tari Demam Crew dan Wakaka Crew. Pada akhir persembahan dalam lantai tari mereka menunjukkan aksi sebenar yg mewakili rutin mereka, ramai yang kagum dari pelancaran tersebut.
Butik Bronx Culture terletak di F1.87, 1st Floor, Sunway Pyramid. Lebih lanjut mengenai product Bronx di www.bronxculture.com/joomla. Fesyen ini sesuai untuk semua yg cuba mengayakan serta mencari kelainan dalam penampilan lebih remaja moden namun mampu untuk bersantai dan tidak terlalu terkongkong dengan fesyen. Namun masih mengekalkan unsur2 budaya Timur dan juga keselesaan pada suasa tempatan.

1 ulasan: