Ayah Ku Seorang Perdana Menteri

Selamat hari bapa kepada semua bapa2 di Malaysia terutama bapa saya Mohamed Arifin Yaacob. Seorang bapa yg tegas dan juga berpendirian serta berpandangan jauh. Yer mcm Perdana Menteri kalau dgr bapa saya ckp. Beliau seolah2 dpt mengetahui tentang masa depan cuma pendidikan kurang kalau tak bapa ku seorang Perdana Menteri. Bukan tak nak beljar tapi maklumlah zaman tahun 60an dan 70an mana ada duit nak belajar dan juga zaman tengah perang lagi huhuhu...
Actually saya bangga sgt menjadi anak kepada beliau yg sungguh pandai menguruskan anak2. Dalam mendidik anak2 semua sehingga berjaya dan mencapai tahap yg tertinggi bukan nak puji tapi kenyataan heheh.. Thanks ayah "Saya Sayang Ayah". Ini lah pic ayah saya orgnya nampak garang tapi cukup kelakar kadang2 huhuhuhu...
Korang juga leh hargai ayah korang mcm mana aku buat.. nak tahu apa aku buat jom clik sini.. Mudah dgt dan memang bapa ni bukan org yg suka tayang kasih syg tapi sebenar kita tahu dia syg kita. Wahhh mcm ayah dah lak hehehe.. Korang leh tgk gak kat banner ni cara nak sambut dan juga menghargai ayah anda.. Bukan susah sgt tapi itu lah cara yg boleh kita lakukan..

Alah setahun sekali jer kita nak hargai jasa ayah kita. Kalau kita selalu sambut harijadi mungkin lah tapi kalau dah duduk jauh mcm aku ni so susah nak jumpa ayah. Kadang2 rindu gak kat beliau. Sebab aku rapat juga ngan ayah aku kerana segala perkara aku selalu berkongsi cerita dengan beliau.

Selamat Hari Ayah

5 comments.. read them below or add one

::FAIZ FARISH:: ::FAIZ FARISH:: 19 June, 2011
aku tak rapat dgb abah aku, tp aku sayang dia sebenarnya
Blog 1 Malaysia Blog 1 Malaysia 19 June, 2011
anak ayah mahu menjadi Perdana Menteri :-)







'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling bodoh dan tolol jika BN terus berkuasa..
>>>http://Facebook-1Malaysia.blogspot.com/<<<
>>>http://Blog1Malaysia.blogspot.com/<<<
Sutera_suci Sutera_suci 19 June, 2011
Selamat hari ayah buat bakal ayah juga
Melati Melati 21 June, 2011
happy fathers day to my Abah and all daddyyyy in the world!!! saya sayangggggg Abah saya, saya sayangggggg Mama saya jugakkkk!!!