Promosi

Our World, Their War

Khamis, Mei 05, 2011 Mahamahu 5 Comments

Di dalam sebuah negara yg penuh dengan ke amanan serta kebahagiaan antara semua penduduknya. Menjaga serta memelihara hubungan kekeluargaan antara kejiranan. Di sini segala kesejahteraan menjadi satu pegangan dalam hidup meraka menjadi tanda aras untuk membentuk kehormatan. Mencari rezeki dengan penuh tekun serta penuh etikad dihati untuk memajukan diri dalam semua perkara. Pemimpin yg teragung menjadi ketua, kerana ketua yg dihormati pasti akan menjadikan anak buah yg taat setia.
Tidak mudah dalam menjaga sebuah negara yg aman dan sentiasa di lindungi. Maka dilahirkan seorang wira dalam menjaga semua keperluan itu. Seorang yg mampu membina kekuasaan dari kebentukan peralatan besi. Cantuman yg kuat dan kukuh ini di beri tanggungjawab memelihara kehormatan negara dari ancaman kuasa jahat dari luar. Itu lah satu Autobots yg kuat dan paling berkuasa di negaranya. 
Hasil ciptaan meraka di reka penuh dengan kuasa luar biasa dalam menjalankan tugas. Paling penting mereka mampu untuk mengeluarkan peluru berpadu untuk menghancurkan seluruh kejahatan yg datang. Selain itu, kekuatan meraka terdapat pada penyamaran dalam mengelirukan setiap musuh dengan menjadi satu barang yg tidak disangka2 mampu berkuasa. Meraka juga mempunyai kuasa kekuda untuk belari dalam kadar paling pantas selaju angin dengan itu meraka boleh terbang dalam kedudukan yg sungguh tinggi.
 
Hasil gabungan tiga kuasa ini yg direka khas menjadi satu kumpulan pasti menentang Decepticons kuasa paling jahat di alam semesta. Menjadi rakyat semua bahagia dan tenteram dengan menjalankan semua tugasan harian tanpa rasa gusar dan bimbang. Kini kuasa ini adalah segalanya bagi meraka. Mereka mampu merubah dunia dengan generasi terbaru mereka.
Untuk membangunkan kekuatan itu mereka memerlukan perbelanjaan yg cukup dan paling gah dalam kuasa pengurusan kewangan. Hanya dengan satu kad mampu untuk meraka membina 3 jentera kuat ini. Di sini segala mampu merubah dunia anda juga mampu untuk membangun bersama GSC-EONBank Card. Anda juga boleh berhubung dengan tiga kuasa hebat ini di laman Facebook mereka di sini. Kecanggihan teknologi seiring dengan kemajuan setiap ciptaan meraka itu. Anda mampu merubahnya....

5 ulasan: