Musim Mengawan Dan Melahirkan

Sekrang tgh kecoh kisah artis kita kahwin sana-sinikan. Baguslah cerita baik dan juga mendirikan masjid tu bagus harap2 kekal lama dan sehingga akhir nyawa. Seronok tgk artis kahwin bukan main meriah kompang sana sini. Susah gak kan jadi artis ni kahwin pada usia agak lanjut dan kalau yg muda2 ni jarang yg tahan lama. Tgk mcm artis kita Zed Zaidi menlangsungkan perkahwinan pada beberapa minggu lepas. Masih segar lagi nak wish selamat pengantin baru.
Pastu tak kurang gak artis kita yg telah melangsungkan majlis pertunangan. Dah mcm trand lak bulan ni semua nak tunang knp yer..? Bulan ni semua artis dpt bonus ker atau dpt durian runtuh ker hehehe. Byk majlis pertunangan antara pelakon Zahiril Adzim dan Shera Ayob pelakon cite bersiri Juvana kat TV3 tu. Pastu lak bertunangnya ustaz muda Ashraf Muslim dengan tunangnya Dayana. Best sama padan dan sama lawa sesuai. Lagi satu pertunangan Danny X-Factor dan tunangnya Leen. Diam2 jer berisi si Danny ni hehehe. Tunggu je lah masa langsungnya harap2 sehingga anak cucu kan.
Sebut pasal anak tak kurang gak artis yg beranak sekarang ni. Mcm berebut2 nak buat anak bagus lah tu makin ramai rakyat Malaysia nanti. Artis kita sorang ni hari tu goyang2 dengar mcm nak tak ada harapan nak kekal tup tup beranak. Sapa lagi kalau bukan Rita Rudani dengan pasangan pemain bola kebangsaan kita. Tahniah dapat anak yg sihat dan comel lepas ni tambahlah atlit negara pulak hehehe. Selain itu, yg mengandung kembar tak kurang gak beranak sapa lagi si Sazzy Falak dengan suami. Moga anak2 comel mcm ibunya juga hehehe didik lah anak2 dengan sempurna ok..
 
 

4 comments.. read them below or add one

shaffique shaffique 07 May, 2011
tajuk tak boleh blah. mengawan ye. haha.


My latest entry : Cooper, Kucing Yang Pandai Mengambil Gambar
Rozuan Ismail Rozuan Ismail 07 May, 2011
untuk selebriti mungkin ada musimnya.tapi untuk orang biasa macam kita tak de istilah musim mengawan.sebab hari-hari lahir baby
qasehraihan qasehraihan 08 May, 2011
uittt..very hot wife zed zaidi..hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/05/kasih-ibu.html
hafiz hafizol hafiz hafizol 09 May, 2011
owh.. ketinggalan zaman gak aku upenya baru taw menda nie smua.. Muahahahahaha