Hiburan

Ikon Poligami Malaysia

Selasa, Mei 31, 2011 Mahamahu 2 Comments

Bukan menghina atau nak melabelkan seseorang dengan gelaran yg tidak baik tapi ini adalah sebenarnya yg boleh dijadikan idola kita dalam memastikan bahawa maksud sebenar poligami itu di fahami oleh semua lelaki dan juga kepada wanita di negara kita. Sungguh mengkagumkan bahawa artis ini bukan sahaja bersedia dari segi fizikal dan juga mental malah ilmu dalaman dan juga ilmu agama juga sangat penting dalam menguruskan poligami ini. 

Mungkin tiba masa kita membuka mata bahawa poligami ini adalah satu perkara yg mulia dan juga menerima kenapa agama Islam membenarkan poligami. Namun sebagai seorang lelaki mesti memahami bahawa apa persediaan poligami itu sendiri. Seperti artis yg cukup di kenali dengan sikap ramah dan juga kelakar beliau mampu membuktikan bahawa poligami secara baik itu adalah penting.
Salih Yaakob seorang penyanyi, pelakon, pengacara dan juga penyampai radio mampu untuk berpoligami secara aman dan juga bijak. Ini harus di ambil kira kepada semua lelaki di negara kita. Mungkin lepas ini Salih Yaakob boleh membuka kelas untuk berpoligami dah juga berkongsi ilmu untuk memastikan bahawa kita faham dan kita boleh terima poligami itu dengan cara yg betul. 

Mungkin juga lepas ini dalam kursus perkahwinan akan diadakan silibus untuk poligami agar mereka tahu cara yg betul dan cara yg dibenarkan dalam membuat poligami. Ia juga akan menerangkan secara lebih jelas bahawa ia adalah perkara mulia dan diterima oleh semua wanita2 di negara kita. Tahniah diucapkan kepada abg Salih Yaakob denga perkahwinan isteri keempat beliau, semoga bahagia dan juga terus hingga ke akhir hayat. 


   

2 ulasan:

  1. jodoh salleh yaacob dgn 4 orng isteri.. isteri yg ke-4 tu bg tau abg salleh ni berisi, x mcm lelaki lain. katanya... he3 agaknya org lelaki muda skrg ni xder isi agaknya.

    BalasPadam
  2. idup salih yaakob. kene mtk petua ne bro..utk bekalan hari esok2..kehkehkeh

    BalasPadam