Pengumuman

Terima Kasih Daripada Mah@mahu.com

Jumaat, April 01, 2011 Mahamahu 10 Comments

Jutaan terima kasih kepada semua kerana sudi menjadikan blog Mah@mahu ini tempat untuk anda menimba ilmu dan menjadi sumber rujukan. Walaupun pada hakikat ia adalah dtg dari mereka yg lebih pakar ,namun disampaikan dalam bentuk rasa hati sendiri. Harap ia sampai kepada anda semua. Kerana berkat doa dan juga kekunjungan anda lah, maka dengan ini saya selaku pentadbir blog ini ingin membuat pengumuman.
Segala rasminya dihari Jumaat yg penuh berkat ini, blog Mah@mahu telah bertukar domain barunya. Dulu http://mahamahu.blogspot.com tapi kini telah bertukar kepada www.mahamahu.com. Jutaan terima kasih kepada anda kerana andalah maka saya terus berusaha kerasa dalam menjadikan blog ini sebagai salah satu cara hidup saya. Diam tak diam rupanya Mah@mahu hampir genap setahun telah berada di persada blogging ini. Byk lagi perkara yg masih belum tercapai dlm berblog ini.

Diharapkan dengan new domain ini maka Mah@mahu terus diterima oleh masyarakat tak kira kaum bangsa dan negara sekali pun, kerana ia adalah hak tontonan umum dan tiada apa yg perlu di gusarkan. Terima kasih sekali lagi maka dengan terlahirnya Mahamahu.com ini, saya admin nak memberi sesuatu kepada semua pembaca setia blog Mah@mahu ini. Nak tahu apa dia kena tunggu next entry ok.

Sungguh pantas masa bergerak dan sedar tak sedar entry Mah@mahu hampir mencecah 300. Banyak lagi yg nak dibicarakan kepada semua rakan2. Semoga terus bersama Mah@mahu dan lakarkanlah blog ini dalam diari harian anda untuk ditatap hari2 heheheheh.. So pada semua rakan blog yg lain tunggu kemunculan satu ruang khas untuk anda sempena dengan 1 tahun Mah@mahu ok. Selamat berblog...

10 ulasan:

  1. klasssssssssss dah ader dot com dah...

    BalasPadam
  2. jelesss...nangess lajuu2...

    BalasPadam
  3. TAHNIAH mah@mahu...
    dah ada domain :)

    BalasPadam
  4. wah..besnye..dah ad domain sndri..
    thniah ye~!

    BalasPadam
  5. Tahniah atas upgrade Mah@Mahu. Banyak kelebihan mempunyai domain sendiri nih. Domain sendiri nih lebih mesra SEO. More trafik beb..

    BalasPadam
  6. wah sonoknya ad domain sdri..:)

    BalasPadam
  7. Tahniah bro satu kemajuan terhadap blog mah@mahu Tahniah dari admin Dunialelakimaskulin.com

    BalasPadam