Promosi

Pinggan Yg Sesuai Untuk Berperang

Rabu, April 27, 2011 Mahamahu 5 Comments

Dari segi estetik ketahanan, CORELLE ialah set makan ringan yang ideal mengurangkan kesan2 serpih, retak dan kesan-kesan kegunaan harian. Pilihan reka bentuk-reka bentuk yang luas, menarik dan berbagai jenis serta corak mampu membuatkan sesuatu hidangan begitu indah dan menyelerakan. Sebelum ini kita selalu gunakan pinggan plastik murah tapi lepas ini kita akan dptkan Corelle untuk kegunaan harian yg perlbagai tahan lama.
Mungkin peminat pinggan2 berharga ini dari golongan ibu2 atau wanita sahaja tapi kini semua mampu memiliki set2nya yg labih unik san berbagai bentuk. Terdapat juga peralatan memasak CORNINGWARE direka bentuk khas untuk masakan dan dapur2 Asia. Sangat tahan untuk perubahan suhu, ia boleh digunakan pada dapur, dalam gelombang mikro atau ketuhar minit dan juga didalam peti ais sungguh menjimatkan masa anda memasak.
Dari bahagian lain penggunaan di dapur terdapat juga barang seperti peralatan memotong, peralatan membuat kuih2 peralatan menyediakan masakan dan byk lagi. Semuanya berkualiti serta paling mampu untuk dimiliki di negara kita. Kalau berminat leh melihat lebih design yg cantik di sini serta sesuai untuk di adikan hadiah hari Ibu nanti tunggu....

5 ulasan: