Pengumuman

Mencari Yang Ke 2000

Sabtu, April 23, 2011 Mahamahu 5 Comments

Tiba masa dan saat mcm begitu cepat jer berlalu pantas meningalkan kita semua. Kalau kita tak sedar pasti saat yg indah itu akan terlepas bagitu sahaja. Jadi untuk jadikan saat indah itu satu kenangan yg tak akan dilupakan maka Mah@mahu nak abadikan ia menjad sejarah. Bukan lah sesuatu yg besar tapi sesuatu yg cukup menggembirakan kerana apa diharapkan akan tercapai juga.
Kini Mah@mahu mencari yg bertuah kerana anda adalah segalanya untuk Mah@mahu, ilham, pendapat, idea serta segalanya. Jadi mencari yang ke 2000 satu detik ditunggu2 untuk bersama rakan2. Saat akan mendatang tak sabar rasa. Sapa bakal bertuah itu tunggu sahaja tak lama lagi hehehe.. Yg bertuah akan mendapat habuan yg istimewa daripada Mah@mahu.

Tak lupa juga kepada rakan2 lain yg telah memberi sokongan maka. Tunggu sahaja nanti akan muncul sesuatu yg hebat dan menarik untuk anda. Pasti jgn lupa untuk sertai ok. Seronok juga berblog ini walaupun ia sesuatu yg agak sukar untuk diteruskan dengan berbalgai halangan dari segi masa, kerjaya dan juga idea yg cuba ditampalkan untuk menarik minat pembaca... Jutaan terima kasih kepada semua yg terus menjadi pengikut Mah@mahu. walaupun tak seglamor mana tapi ia cukup bermakna. Terima Kasih...




   

5 ulasan:

  1. Siapakah orang yang bertuah itu ya.

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama23 April, 2011

    wa bestnye lau jadik yg btuahhh

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama23 April, 2011

    saye x jumpe pon button follow :(

    BalasPadam
  4. wahhh...rugi dh follow...hak3...

    BalasPadam
  5. skunk ni dah bpe org?? nak tggu 1999 t baru ai follow..boley??huhu..

    BalasPadam