Makanan

Blue Apple Sedap....

Jumaat, April 01, 2011 Mahamahu 8 Comments

Mencari makan menjadi keperluan bila berjalan diluar. Tak adanye org nak bawa bekal kalau jalan2 pergi shopping atau tgk wayang, melainkan kalau pergi berkhelah atau pergi air terjun. Kebetulan baru2 ini pergi karoke di Summit USJ dan perut rasa lapar, maka pergi cari kedai makan. Terlihatlah sebuah bistro ala2 western baru dan menarik, singgahlah ker Blue Apple Bistro.


Maka dilayan mesra kerana pada masa itu dah mlm dan juga pelanggan agak kurang. Oder menu masing2 iaitu Nasi Ayam Hainan tu menu aku makn. Kawan aku mengoder menu Nasi Goreng Tomyam dan juga Kueh Teow Kari dan satu menu western Slamon Fish Chop tak sempat nak ambil gambar dah melantak. Harga cukup berpatutan memang sesuai dan sedap untuk makan berat pada waktu siang atau mlm.



Menu air pulak yg paling best aku order Mangga Shack sungguh nyaman dan paling bernafsu bila minum dengan buih2 yg memutih. Selain itu, ada teh O lemon ais dan teh O ais. Serta menu Jely Kiwi yg di oder bersama western menu tadi huhuhu sungguh nyaman rasa airnya.




   

8 ulasan:

  1. Blurp ! Wah, menyelerakan

    BalasPadam
  2. hermmm..mcm pernah makan je,...huhuhu

    BalasPadam
  3. wah sedap.. perut kenyang jadi lapar balik..

    BalasPadam
  4. wow....
    perutku berkeroncong lebih merdu tgk pic makannan tu...
    kuikuikui

    BalasPadam
  5. sedapnye nmpak..
    nk ckit?
    hehe~

    BalasPadam
  6. uuhhhh best nampak. mesti sedap nih..rasa nak cuba lah...

    BalasPadam
  7. pntang betul aku.. orang wat n3 mkn.. memanjang nk makan.. hahahaha

    BalasPadam