Hiburan

APBBH 2010 Penuh Kemeriahan

Isnin, April 04, 2011 Mahamahu 5 Comments

Terima kasih lah kepada Hotfm kerana meralitikan impian aku untuk melihat anugerah ini buat pertama kalinya didepan mata. Tak sangka dan tak duga boleh dpt gak tiket Anugerah Bintang Popular 2010 secara langsung walaupun hanya pada tempat duduk bukan VVIP. Tapi berada dalam satu majlis anugerah satu pengalaman yg cukup lain.

Pintu masuk kat sini lah red carpet
Sebelum ini dpt gak pergi tgk AIM, AJL dan mcm2 lagi tapi buat pertama kali dpt naik ke genting dan menyaksikan anugerah penuh bermakna ini secar langsung. Bersama dengan barisan artis2 yg hebat serta anugerah yg cukup meriah pada mlm itu. Tahun ini aku rasakan anugerah ini tidak menghampakan malah tampil dengan aksi2 yg cukup kelakar dan hebat. Gema gempita seluruh Arena Of Stars dengan tepukan dan juga sorakan semua penonton.
Masih awl dalam Arena Of Stars ni tak penuh lagi
Kalau sebelum ini tgk depan tv je kali ni dpt tgk bagaimana meraka beraksi semasa break dan juga semasa persediaan untuk memulakan majlis. Sungguh meriah dan juga warna-warni. Tapi yg pasti dpt tgk gelagat penyokong artis kesayangan meraka walaupun ada keputusan diluar jangka. But anywhere congrate to Shaheizy Sam kerana kemenangan beliau tidak di duga dan paling mendapat sambutan hebat sekali.

Para hadirin yg makin ramai penuh Arena Of Star
Keputusan semua dah tahu yg menang pasti bersorak gembira yg kalah pasti tidak putus asa untuk cuba lagi tahun depan. Aku paling gembira bila Yuna diumumkan menang untuk tempat Dato Siti dan mungkin Yuna akan mengulangi kemenangan ini tunggu sahaja. Yg amat aku menunggu untuk Pak Nil lak nak menarik diri kerana kata2 beliau 'Memberi peluang kepada generasi muda menang tapi peminat tetap nak pilih saya' cukup tak kena kerana beliau sendiri tidak menarik diri untuk memberi peluang kepada muka baru untuk menang. Kalau Dato Siti nak boleh buat lagi lama tapi ni semua dunia jer Pak Nil....

Sempat rakan persembahan Ana Rafali berduet jer hehehehe...

 Persembahan akhir dari Dato Siti Nurhaliza memang meletop the best lah..


5 ulasan:

  1. yang terbaik adalah usup wilcha.. hahhaha....

    BalasPadam
  2. best dapat pergi sane.. jeles~ em, pape pun, memang terbaik lah (^,^)

    BalasPadam
  3. bestnya dpt pg, aku tgk kat tv je

    BalasPadam
  4. waaa....bestnyaa.....
    len kali pegi ajak skali..
    hehe...

    BalasPadam