Hiburan

Najwa Tetap Mantap

Jumaat, Mac 18, 2011 Mahamahu 6 Comments

Hari ada hadir satu jemputan majlis pelancaran album seorang artis baru ni. Memang mantap dan juga hebat kalau dengan pada vokal beliau. Sebelum ni selalu dgr dalam radio jer dan juga kat youtube. Tapi hari dpt live bersama beliau sempena dengan majlis perasmian album terbaru beliau iaitu album pertama.
Sapa lagi kalau bukan artis wanita yg cukup berbakat besar dalam bidang seni suara ini iaitu Najwa Mahiadin. Sekarang meningkat naik nama nyer dengan lagu popular beliau 'Go To Go' di corong radio tempatan. Sebelum ini kalau kita pernah dengar lagu 'Senyum' yg sungguh catchy itulah lagu yg mula menempatkan beliau di persada seni tempatan. Kini Najwa berani mengorak langkah lebih kehadapan dengan kemunculan album pertama beliau Innocent Soul akan terus mengekalkan beliau dalam industri seni tanahair. 
Dalam Ecoba Eat, Chill oOgle sebelum acara
Bertempat di Ecoba PJ Trade Canter, hadirin yg dtg sungguh ramai dan meriah termasuklah keluarga tersayang yg menjadi nadi kepada kejayaan beliau. Di mulakan dengan tayangan video clip baru beliau untuk lagu 'Go To Go' sungguh uniq dan menarik sekali jalan ceritanya. Para jemputan juga di hiburkan dengan lagu nyanyian beliau secara live sungguh mengkagumkan vokal beliau.

 
Video dirakam live tak jelas guna phone jer hehehehe.. 

Diharap nasib Najwa tidak seperti artis baru lain yg hanya diam selepas satu album malah lagi teruk hanya ada satu single jer lepas tu terus diam. Bakat yg ada dlm diri beliau harus dikeluarkan untuk industri tempatan boleh bekembang ke peringkat antarabangsa. Tak sempat nak ambil gambar dengan beliau sebab terpaksa balik awl sedih sgt. 




6 ulasan: