Teknologi

‘HTC Sense’ Teknologi Rasa Manusia

Selasa, Mac 29, 2011 Mahamahu 3 Comments

Sebelum ni pembuatan telephone bimbit diperkenalkan bermula dengan ‘Human touch’ dimana hasil reka bentuk semua begitu sesuai ngan jiwa manusia. Penuh seni dan juga setiap sudut di ambil kira dalam memastikan ia memenuhi kehendak manusia. Sehinggakan terciptanya telephone bimbit sebesar 3 jari manusia sahaja. Sungguh kagum pada masa itu. Namun kini bukan bentuk dan rupa sahaja menjadi ukuran pengguna dalam mencari kepelbagaiaan telephone bimbit mereka. Sekrang ini sejauh mana telephone bimbit itu mampu memenuhi kehendak manusia dalam memastikan bahawa ia mampu memudahkan serta menyediakan segala yg diperlukan dalam masa yg cepat dan dekat. 
Kecanggihan itu menjadi ukuran kepada pembeli dalam memastikan pembelian meraka berbaloi dengan pelaburan yg dikeluarkan. Maksud aku makin canggih telephone bimbit itu makin menjadi rebutan lah kepada semua penggila gadjet peranti ini. Namun itu yg cuba dititik beratkan oleh HTC salah satu pembekal telephone bimbit sentuh yg paling aktif dimasa sekrang. Menjadi persaing hebat dalam dunia telekomunikasi ini. Dengan pakej HTC Sense, mereka mampu memberikan segala yg diperlukan kepada pengguna.

HTC sense atau Rasa HTC ini adalah di terapkan daripada keperluan dan juga rutin harian yg di hadapi oleh pengguna telephone bimbit. Mcm mana?? Pertama pernah kita bayangkan jika kita tersalah letak telephone bimbit di dalam rumah dengan keadaan silent mood. Begitu susah hendak mencarikan? Namun HTC sense ini ada idea dalam memastikan bahawa ia bukan halangan dengan menggunakan komputer kini telephone anda mampu dijejak walaupun dalam keadaan mood senyap.
Selain itu juga, HTC sense mampu membantu anda dalam mengatasi masalah telephone tiba2 berbunyi dalam keadaan anda di dalam meeting penting mahupun di dalam perpustakaan. Dengan HTC sense anda tidak perlu mematikan telephone anda dengan menekan butang silent atau off, tetapi hanya dengan mentebalikkan telephone anda sahaja mood senyap akan terus berubah.

HTC juga ada kelebihan lain seperti jika anda sedang memandu dan juga sedang menggunakan maps di telephone anda. Tiba2 ada panggilan masuk anda boleh menggabungkan kedua2 situasi itu tanpa perlu mengabaikan salah satunya dalam satu masa, sungguh mudahkan. Byk lagi yg cuba diterapkan dalam HTC sense ni. Aku bukan ckp kosong tapi sebagai pengguna HTC ia satu kelebihan dan juga keperluan yg tiada pada telephone lain sungguh mengkagumkan. Untuk maklumat lanjut klik di sini semua ada...

3 ulasan:

  1. wowwww dnie gle maju -.-
    kite xkn smpt nk kjar

    BalasPadam
  2. tak mampu rasanya nak beli.....

    BalasPadam
  3. HTC la plak sekarang ni..

    teknolgi sungguh pantas.. utk org yg miskin dan papa kedana macam sha ni tak mampu nak beli.. Haha~

    BalasPadam