Fiesta Belon Panas Putrajaya - Bhg 1

Hari minggu dihabiskan dengan aktiviti bermanafaat supaya ada sesuatu yg kita pelajari. So hunjung minggu ni dihabiskan di Putrajaya dengan melihat lebih dekat depan mata Fiesta Belon Panas Putrajaya kali ke3. Ni pertama kali aku pergi dan juga pertama kali dpt lihat depan mata mcm mana dia org naikkan belon tu. 
Masa semua bertungkus lumus menaikkan belon
Sampai ptg tadi pukul 5 ptg jalan2 kejap dalam keadaan hujan yg renyai.2 Harapan agak pudar sebab bimbang tak dpt tgk belon panas terbang ptg tu. Tapi hasil kesabaran tunggu sehingga hujan reda maka pukul 6.30 ptg semua berkumpul didataran Persint 2 utk acara menaikkan belon panas. So semua layan lah pic yg sempat diambil ni ok....
Masih lagi tgh nak penuhkan belon dengan gas
Belon pertama yg di terbangkan dari Vietnam
Belon kedua terbang dari Jepun

Belon tu cantik ada dua muka dan kanan ni belon dari Thailand
Belon daripada Belgium
Melintasi menara wawasan
Semua dah terbang keudara cantik
Ni untuk sesi ptg byk lagi gambar tapi tak muat nak letak semua. Tunggu bahagian 2 lak mlm ada lagi best memang best byk yg menarik sgt huhuhuhu tunggu..


{ 7 comments.. read them below or add one }

wa khairul onggon wa khairul onggon 20 March, 2011
Ingat nak pergi pagi tadi pastu ujan kat PJ. Pastu nk gi ptg pun ujan.. Ingatkan xde sbb ujan.. aiseymen.. rugiii.. :P
dLa dLa 20 March, 2011
dri taun lps teringin nk g tp x g pun. hehe
Cik Kamoo Cik Kamoo 20 March, 2011
cantikkan! rasa berbaloi pergi....best2
Haz Haz 20 March, 2011
saya pun pergi jugak :)
man yusoef man yusoef 22 March, 2011
bnyk gile belon time ko pegi!!