Teknologi

DriodPad Teknologi Ditapak Tangan

Selasa, Mac 22, 2011 Mahamahu 8 Comments

Begitu pantas masa berlalu bergitu juga lah kepantasan pergerakan teknologi yg perlu kita kejar. Makin dikejar teknologi ini makin kita ketinggalan sengan segala yg terbaru. Masih tidak puas dan tidak akan cukup difikiran. Itulah yg difikirkan sekrang oleh pengguna teknologi yg sungguh beria-ria mencari kecanggihan dalam kehidupan. Katanya untuk kemudahan tapi kemudahan itu sendiri kadang2 memakan diri.
Lupakan bab itu tapi kali ini kita nak rungkai satu lagi pekakas peranti yg berteknologi tinggi dalam menguruskan harian kita sebagai manusia. Sebelum ini kita pernah dengar iPad keluaran daripada Apple dan juga Samsung Tab daripada Samsung, kini ada lagi teknologi seakan itu dikeluarkan oleh pengeluar Andriod sendiri iaitu DriodPad. Wah makin byk sekrang teknologi pad untuk kita pilihkan. 
DriodPad dengan kerjasama CSL telah membangungkan Pad menggunakan software Andriod 2.2 Froyo yg terbaru. Bersaiz 7inchi dengan keperluan lain di lengkapi seperti WiFi & 3G, Camera 3Mp, GPS Navigator dan juga Blueberry Messenger. Perrrhhhh memang byk lah fungsi pad ini nak bersaing dengan mana2 pad. Tapi yg untungnya menggunakan Andriod ini dia menyediakan platform untuk user mengaupdate setiap teknologi baru dengan mudah dan cepat.
Peranti ini bagai mampu menyaingi kehebatan tab lain namun masih mampu untuk dimiliki olrh semua pengguna di Malaysia. Dengan pakej DiGi Smart Plan anda mampu untuk memiliki nya dengan harga paling murah dan flexible. Dari RM799 pemilik mampu untuk mendapatkan DriodPad seperti pakej di bawah.

8 ulasan:

  1. nak bnda ni, siapa la yg sudi sponser. huhu

    BalasPadam
  2. mcm best jer? ak gune ipad tp skg ne rs cam nk tuka phone. ko ade cgdn phone ape x yg best?

    BalasPadam
  3. aku suke android je!! hahaha

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama22 Mac, 2011

    mirip mirip kayak iPad!

    BalasPadam
  5. Cepatnya teknologi, tak sempat nak follow...

    BalasPadam
  6. mcm2 da skrg nie kan.

    BalasPadam
  7. ok ke bende ni ngn i pad?
    pe beza ek?

    BalasPadam