Promosi

Blog Preview 'CimoLifeStyle'

Selasa, Mac 01, 2011 Mahamahu 5 Comments

Dah lama tak buat review blog ni tapi hari ni ada lain sikit. Ni adalah blogger baru yg baru nak menjengah ke alam blog. Ucapkan selamat dtg kepada Cimo atau blog beliau 'CimoLifeStyle'. Tak tahu lak kenap suka nama cimo ni tapi unikkan dan pelik bagus lah cari identiti sendiri. Kalau korang nak tahu and nak tanya lebih detail boleh terus ke blog beliau ker link yg di kasi ok...


Tgk pada header beliau ni pun memang cantik dan ada gaya tersendiri. Kat sini telah jelas menunjukkan bahawa tujuan khas blog beliau adalah untuk berkongsi idea dan pendapat mengenai fesyen tempatan dan luar negara, muzik, peralatan gadget dan mcm2 lagi. Kalau nak tahu detail boleh pergi ker blog beliau CimoLifeStyle.


Kalau nak kenal rupa tuan milik blog ni tu dia ada kat blog tu sendiri. Dia letak kat side bar lagi untuk tontonan umum hehehehe.. Just nak view jer kat sini pada sapa nak kenal2 ngan tuan blog ini. Byk lagi lah yg menarik pasal blogger yg baru ni masih terlalu muda dalam dunia blog dan byk perlu dipelajari. Kepada rakan2 lain mari sama2 kita tolong menolong ok. huhuhuhuh selamat berblog.




5 ulasan:

  1. akhirnyaaaa....release gak akhirnya kan :) meriahhhhh uolsss i nak amek kak senduk sebagai i nyer model voley???

    BalasPadam
  2. selamat datang kat cimo.. waah.. fesyen eh.. mesti banyak info yang bergune kat blog tu nanti..=)

    BalasPadam
  3. diva2 pandan jaya...jom beratur jadik modell...kak senduk jer ke layak???:)

    BalasPadam