Amaran Aksi Binatang Di Mesin Basuh

10:00 PG Maha Mahu 14 Comments

Kali ni saja nak post aksi anak arnab yg diambil di mesin basuh. Tak ada yg bahaya atau aksi  ganas pun heheh bagi gempak korang jer jng marah ok. Makin bertambah dan kali ni anaknya semua 8 ekor. Comel2 sgt geram aku tgk rasa mcm nak ambil jer tapi faham2 jer lah kat bandar ni rumah kecik and masa tak cukup nak tgk makan minum anak arnab ni. 
Tak tahulah nak bagi nama apa dah byk sgt semua comel2. Umur mereka 1 bulan dah kot. Rasa mcm nak blk kg jer pergi tgk anak2 aku ni. So layan lah pic terbaru anak arnab aku ni untuk tontonan anda.






 

Anda juga suka post ini...

14 ulasan:

  1. alaa comeynyer
    teringin gak nak bela

    BalasPadam
  2. alahaiii tomei laa... pandai je bersusun kat situ..

    BalasPadam
  3. buat lauk wokay gak ni..

    BalasPadam
  4. comel nyeee! geram!

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama24 Mac, 2011

    sumer nyer kiut2 =D

    BalasPadam
  6. macam teddy rabbit je..heeheh

    BalasPadam
  7. nak satu bleh?? takkan ngan ataicha pun berkira?.. huhuhuhu

    BalasPadam
  8. comell..wani boleh menuntut ilmu pasal arnab x? huhu..sian arnab wani..xreti nak buat cemana ;(

    BalasPadam