Amaran Aksi Binatang Di Mesin Basuh

Kali ni saja nak post aksi anak arnab yg diambil di mesin basuh. Tak ada yg bahaya atau aksi  ganas pun heheh bagi gempak korang jer jng marah ok. Makin bertambah dan kali ni anaknya semua 8 ekor. Comel2 sgt geram aku tgk rasa mcm nak ambil jer tapi faham2 jer lah kat bandar ni rumah kecik and masa tak cukup nak tgk makan minum anak arnab ni. 
Tak tahulah nak bagi nama apa dah byk sgt semua comel2. Umur mereka 1 bulan dah kot. Rasa mcm nak blk kg jer pergi tgk anak2 aku ni. So layan lah pic terbaru anak arnab aku ni untuk tontonan anda.






 

{ 14 comments.. read them below or add one }

nurkaloi nurkaloi 24 March, 2011
alaa comeynyer
teringin gak nak bela
Cik Moon Cik Moon 24 March, 2011
alahaiii tomei laa... pandai je bersusun kat situ..
abadi romeo abadi romeo 24 March, 2011
buat lauk wokay gak ni..
dLa dLa 24 March, 2011
comel nyeee! geram!
Farhana Sahri Farhana Sahri 24 March, 2011
macam teddy rabbit je..heeheh
~ataicha~ ~ataicha~ 25 March, 2011
nak satu bleh?? takkan ngan ataicha pun berkira?.. huhuhuhu
SyAfaWaNi  ♥‿♥ SyAfaWaNi ♥‿♥ 26 March, 2011
comell..wani boleh menuntut ilmu pasal arnab x? huhu..sian arnab wani..xreti nak buat cemana ;(