Promosi

Service Terbaik Punya Nak..!!

Isnin, Februari 07, 2011 Mahamahu 4 Comments

Semua ada dalam hanya satu clik. Ini bukan iklan yg memerlukan anda klik untuk mendapatkan ganjaran. Tapi ini adalah salah satu khidmat yg disediakan untuk anda mengurangkan masalah dalam mencari penyelesaiaan untuk majlis2 penting dalam hidup anda. Majlis penting itu termasuklan majlis perkahwinan, pertunangan, harijadi dan juga apa2 saja majlis rasmi. Sesuai untuk mereka yg berbajet rendah dan juga memerlukan khidmat terbaik. Segalanya murah, cekap dan terbaik.


 Di sini ada menyediakan khidmat daripada mereka yg cekap dan pakar. Ckp byk tak guna tgk sendiri baru tahu. Antara khidmat yg disediakan adalah membuat hantaran pengantin, katering, photographer, dan juga menyewa system audio. Murah cekap dan pasti memuaskan hati anda.

Lebijh mudah click pada banner seperti gambar di atas...
Promosi ini sesuai untuk mereka yg bakal melangsungkan majlis kahwin pada musim cuti sekolah yg akan tiba ni (bulan 3) tempah sekarang. Untuk maklumat lanjut boleh ke laman blog ini http://advsinfo.blogspot.com atau klik sahaja pada banner yg ada mengikut pakej2 yg di sediakan Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh emailkan terus kepada adminnya di pengiklanan11[a]gmail.com




   

4 ulasan:

  1. :)
    Minta Maaf
    jgn marah ye... Boleh tak buang Word verification tu... Hehe, Malas la nak taip tiap kali... hehe

    BalasPadam
  2. Maaflah juga ni,sokong cik faiz di atas ni=). Ala, dah lepas dah nak guna semua servis tu. huhu

    BalasPadam
  3. perghhh! dasyatt! audio system.. jom karoke.. hHaha

    BalasPadam
  4. oh, wedding planner lah kire ni ?

    BalasPadam