Maxis Terus Manjadi Pilihan Di Malaysia

Dalam laporan hari ini di keluarkan oleh Frost & Sullivan pada tahun ini menyatakan bahawa Maxis adalah penguasa besar kepada rangkaian telekomunikasi di Malaysia. Manakala di ikuti rapat oleh Celcom dan juga Digi bersama U mobile ditangga ke empat.

Wah memang ramaikan pengguna menggunakan Maxis seperti aku juga salah seorang pengguna Maxis gak. Tak kira lah untuk telepon atau pun broadband. Ini juga mungkin di pengaruhi oleh beberapa faktor selaku sebagai pengguna pasti mahukan satu rangkaian yg lebih stabil dan mampu mengurangkan masalah ketika menggunakannya. Selain itu juga, mungkin kerana pakej yg di sediakan lebih flexibel dengan pengguna2 di negara kita Malaysia.

Namun adakah dengan pengumuman itu menyatakan Maxis satu rangkaian yg terbaik dan tiada permasalahan. Masih byk lagi yg boleh di baiki dalam memastikan bahawa khidmat meraka mampu untuk memenuhi kehendak semua pengguna. Terutama dalam khidmat broadband masih byk kekurangan dan juga perkara ini perlu di ambil berat. Tiada yg perfect dalam dunia ini kerana setiap masa ada sahaja perkara yg luar jangka dan perancangan lebih padu di perlukan.

So kepada semua pengguna buat pilihan bijak dan juga pilihan terbaik dalam memastikan khidmat yg kita terima setimpal dan juga berbaloi. Kita selaku pengguna ada kuasa dalam menentukan semua itu tanpa pengguna maka tiada juga perkhidmatan itu kan... Selamat berblog...





   

{ 9 comments.. read them below or add one }

niesz niesz 10 February, 2011
family niesz semue gune maxis..hehe..

sedey nye..jom bc cni :interview untuk cari penguli tepung rupanya..hampeh!!
miss_neeya miss_neeya 10 February, 2011
pengguna celcom di sini :)
Mas Mas 10 February, 2011
saya pengguna setia maxis!
=D
dari nom telefon, sampai la broadband. semua maxis..
love maxis..
pena rozie pena rozie 10 February, 2011
hi..hi...hi... pakai celcom dgn maxis...
aQi + GenGkey aQi + GenGkey 11 February, 2011
aQi gune maxis sbb ramai kwn2 gune maxis..
kalo aQi x gune maxis buley bankrap call kwn2 semua..
haha..:D
rafie rafie 11 February, 2011
Yeaah..!! Long live Maxis..

Pakai maxis coz celcom xsediakn pakej utk pengguna iPhone..
tungkaran hati.blogspot tungkaran hati.blogspot 11 February, 2011
blog marche ....! Votre blog est super.
Syukri Mohtar Syukri Mohtar 11 February, 2011
memang maxis selalu top..susah nak dikalahkan..

Botak itu Menawan
K.I.S.S K.I.S.S 12 February, 2011
dulu penah guna maxis, skg guna celcom gn Digi je :)