Alat Solek,

Dermalogica Erti Kecantikan Wanita

Selasa, Februari 15, 2011 Mahamahu 4 Comments

Dihasilkan untuk merawat, menjaga dan memastikan hasil yg lebih kepada wanita yg berkerjaya serta mementingkan penampilan lebih yakin. Terdiri daripada Daily Microfoliant, PreCleanse, Skin Hydrating Booster, Total Eye Care dan Intensive Eye Repair produk berkesan bagi kaum wanita ini punyai keistimewaannya. 5 dalam satu pakej ini memastikan kelengkapan dalam rutin harian wanita yg semakin sibuk dan mengejar kesempurnaan.

Product PreCleanse merupakan minyak pembersih berasaskan zaitun dan isi aprikot. Mencairkan sebum dan kekotoran berasaskan minyak daripada permukaan kulit. Rumusan hidrofiliknya membolehkan proses Pra-Pembersih. Skin Hydrating Booster cecair pelembap yang hebat untuk kulit yang sangat kering dengan melembapkan kulit serta merta sambil melicinkan kulit dan mengurangkan garis-garis halus.

Untuk penjagaan mata pulak memerlukan Intensive Eye Repair dapat menyegarkan, serta membantu menghilangkan garis-garis halus dan memulihkan kerosakan di sekeliling kawasan mata yang lembut. Total Eye Care merupakan krim rawatan mata alpha hydroxyl terkini yang membantu melindungi dan memulihkan kawasan mata yang lembut di samping mengurangkan lingkaran gelap dan kedutan.

Pelengkap kepada pakej ini adalah Daily Microfoliant yg diperbuat daripada serbuk berasaskan enzim beras yang unik. Produk ini menanggalkan kekotoran dengan lembut daripada kulit kusam menjadikan kulit nampak lebih licin dan cerah serta-merta. Bagi yg agak berada dan berkemampuan masih boleh menikmati kehebatan product ini. Tapi untuk meraka yg mengutamakan kesihatan dan penjagaan yg lebih efisyen product ini sesuai dan harga bukan penghalang.







4 ulasan:

  1. wahhh...sponsored post kah nie???

    BalasPadam
  2. wow! nice entri.. kak, sy dah letak banner, kita tukar yew..
    http://firdauskasim.blogspot.com/p/share-banner_26.html

    BalasPadam
  3. Sekali lagi di ingatkan pemilik blog ini adalah lelaki... tulen maskulin ok..

    BalasPadam
  4. Wanita dan kecantikkan tidak dapat dipisahkan.

    BalasPadam