Laporan

'Teknik Rahsia Nuffnang' Nak Earning?

Khamis, Januari 20, 2011 Mahamahu 3 Comments

Aku tak tahu menda ini betul atau sebaliknya tetapi aku ada terima satu email rahsia dari siapa entah mamat ni aku pun tak kenal. Email ini berbunyi seperti dibawah boleh lihat kalau tak jelas sila klik. Email ini di hantar menggunakan satu lagi laman pengiklanan dalam dunia blog yg juga cukup glamor dikalangan kita. Laman persaingan kepada laman Nuffnang.

 

Dan selepas klik link http://autoblogkomen.co.cc/tonton&menang.htm yg ado tu korang akan dpt lihat page di bawah ni pulak dimana korang kena masukkan nama dan email untuk mendapatkan video2 program itu. Mcm pernah aku lihat program seperti ini dan segalanya hanya untuk memenuhkan inbox email anda sahaja.


Setelah email di masukkan ada akan dapat email pengesahan dalam email anda tadi.  Itu sahaja cara dan langkah untuk kaya?

Tak pasti adakah ini satu lagi penipuan yg cuba dilakukan sesetengah pihak untuk mengaut keuntungan dan juga menjaja nama besar untuk mengaburi pengguna naif seperti aku ini. Semua masih penuh persoalan dan tak dpt jawapannya so harap ada feedback dari pihak yg bertanggungjawab tampil untuk membetulkan situasi, sekurang2nya ada penjelasan kerana nama itu telah di gunakan oleh mereka dengan cara yg salah.

3 ulasan:

  1. kompem ke? aku punye earnings rm4 lebey je, hahaha. letak pon saje2 je

    BalasPadam
  2. ko salah paham tu... tu sebenarnya video tutorial ajar jana pendapatan dengan nuffnang. sempena ebook panduan teknik rahsia nuffnang yang akan dilancarakan..

    dalam video tu ada diterangkan tentang 6 teknik asas camne nak dapatkan income yang lebih dari nuffnang..

    selain tu.. dia ada buat satu pertandingan komen dan menang
    tu je..

    apa teknik rahsia tu kena la tunggu pelancaran ebook teknik rahsia nuffnang..

    BalasPadam