Pengumuman

Tahun Baru Dan Image Baru

Sabtu, Januari 01, 2011 Mahamahu 5 Comments


Mungkin lambat sikit wish tapi masih lagi dlm mood tahun barukan.. So masih ada kesempatan kepada semua rakan2 blogger terutamanya dan juga kepada rakan2 yg mengenali diri ini. Nak ucapkan selamat tahun baru moga semangat baru dan azam baru yg lebih membawa kepada kebahagiaan dan kejayaan dlm hidup. 


So azam tahun baru ni nak ramai lagi kawan2 dlm blogger and nak ramaikan lagi kenalan baru. Semoga lebih mesra dan akan joint aktiviti bersama blogger insyallah kalau berkesempatan lah. Kat sini gak nak tarik ramai lagi kawn2 singgah ker blog Mah@mahu ini. Walaupun belum sampai setahun namun sambutan rakan2 sgt menggalakkan dan memberi semangat untuk terus berblog. So dengan janji yg dibuat maka dengan ini blog Mah@mahu ada sedikit perubahan. Boleh lah tgk and selidik sedikit,2 perubahan yg tak byk tapi ada gak untuk bawa image yg lebih ceria tahun baru ni eheheheh..

Sebelum ni pun dah umumkan bahawa masuk tahun baru ini blog Mah@mahu tidak lagi akan buat entry untuk contest atau GA kecuali dari Nuffnang hehehehe sponser besar... Tapi akan di gantikan dengan blog Pengiklanan yg di urus tadbir oleh Mah@mahu juga. So last contest sebelum ni masih lagi tersenarai hehehehe.. Insyallah kalau ada rezeki lebih Mah@mahu sendiri akan umumkan contest yg akan dia anjurkan untuk semua rakan2 blogger. Tunggu sahaja ok...


Apa lagi nak recap untk tahun 2011 ni yer.. Ohhh sebelum terlupa nak umumkan bahawa servay di blog Mah@mahu telah pun di tutup. Jutaan terima kasih kepada rakan2 yg sudi menjawab servay ini. Tercapai juga target dan juga matlamat utama servay ini. So sekali lagi jutaan terima kasih tak terhingga untuk anda semua. Jng lupa nanti siapa yg dpt cenderamata itu akan di hubungi di blog masing2 tunggu sahaja dalam masa terdekat ini ok.





   

5 ulasan:

  1. moga mah@mahu terus suksess dalam apa jua bidang yang diceburi.. moga trafik mah@mahu mencanak-canak sepanjang tahun ini...

    BalasPadam
  2. wow imej uols cam gambo tu ke?? ekekekeke

    slmt thn baru mady!!

    BalasPadam
  3. Salam. Terima kasih buat tuan rmh kerana memilih saya utk menerima hadiah cenderahati. Maklumat telah diemelkan. Selamat Tahun Baru.. Harap dapat teruskan berblog.. jangan berhenti ye.. Happy blogging.

    BalasPadam
  4. Tahniah MahaMahu. Template sekarang tampak lebih segar dan kemas. Selamat Maju Jaya!

    BalasPadam