Alat Solek,

SHISEIDO Jenama Mahal ker?

Rabu, Januari 19, 2011 Mahamahu 5 Comments

Aku tak tahu sgt barangan perempuan kot yg aku tahu sebab aku bau dari wangian minyak wangi serta dari eksesori lain yg aku dpt semua barangan perempuan. Bragan ni dtg set daripada satu product baru tak silap aku Shiseido buatan Japan, tapi kat sini aku tgk ada New York, Paris & Milano mahal lah kot.
Ia dtg dalam satu set pewangi ZEN. Jom cite sikit pasal perfume baru ni. Buatan Francis dan juga edisi khas keluaran Shiseido. Satu bau menawan bunga eksotik berlapis dengan kesturi berahi dan limau cahaya, membangkitan semangat anda ke dalam malam-malam musim panas hangat. Wah bukan main kan ayat huhuh tu aku copy paste dari kad yg dia tulis lah tapi memang wangi dan paling sesuai untuk wanita yg anggung bergaya untuk ke mana2 saja.

Dalm set tu gak di datangkan bersama 3 sample "White Lucent" yg boleh di gunakan untuk muka dan juga kosmetik tak silap aku lah. Boleh tgk kat gambar atas tu yg botol putih 3 bijik tu. Ok aku cite satu persatu, dah mcm jurujual brang mackup lak huhuhuh. Pertama Shiseido White Lucent Brightening Cleasing Foam dimana ia digunakan dengan menyapu buih rata pada muka untuk mencuci muka selepas penggunaak makup atau sebelum mengenakan makup.
Kedua pulak Shiseido White Lucent Brightening Protective Emulsion SPF 15. Yg ni aku tahu lah sikit pasal pelindung muka untuk melindungi muka agar sentiasa natural dengan SPF 15. SPF ini adalah Sun Protection Factor iaitu pelindungan kesan cahaya matahari yg terus ke kulit anda huhuhuhhu.. Dan yg ketiga Shiseido White Lucent Brightening Balancing Softener Enriched. Yg in pulak ada pelembab yg digunakan selepas mencuci muka untuk memberi kesan lembapan yg terus kepas kulit muka wahhh.. 

Setail tak yg aku kasi ni. Kalau tak detail leh lah tgk sendiri kat Officel Website Shiseidon kat sini. Segala maklumat ada detail dah lengkap lagi. Siap ada product2 baru lagi ok. Selamat mencuba...






5 ulasan: