Promosi

One Step Closer to the Maxis Om Nom Nom Race

Isnin, Januari 10, 2011 Mahamahu 5 Comments

Aku pernah dengar “Amazing Race”, “Amazing Race Asia” dan juga “Explore Race”, tapi aku tak pernah dengar lagi perlumbaan yg banyak melibatkan makanan. Pelik, unik dan menarik satu yg baru yg harus aku sertai. Itu lah manjadi satu cabaran buat aku, kenapa aku mesti menyertai untuk “Maxis Om Nom Nom Race”??

Maxis Om Nom Nom Race
Jawapan paling mudah dan sungguh menyelerakan, kerana aku hantu makan. Pantang Nampak makanan pasti aku akan cuba. Itu makanan kat kedai kalau makanan masak sendiri sedap tak sedap aku bedal jer hehehehhe. Memang aku paling suka masak kat rumah masak sendiri apa menu nak kan.. Aku ni boleh di kategorikan sebagai “Hantu Makan” waaaaaaaaaa… Tgk sendiri lah berapa byk aku masak semata2 untuk makan tu satu hari hehehe.. Tgk saiz badan lah kan kalau aku ni kering jer tak lah mkn byk tapi ni saiz dah mcm tong dram huhuh tapi tetap stamina ok… Tu yg penting sihat dan ceria kannn nuffnang.. hehehehe..

 

Ni makanan mask sendiri kat rumah byk huhuhu…

 
 

Ni kalau makan kat luar jng gelak aku memang suka makan huhuhu

Maklumat pertandingan boleh di lihat di sini:-

Tarikh: 15 Januari 2011 (Sabtu)
Tempat: Modesto’s, Ground Floor, Capital Square, 7 Persiaran CapSquare 50100, Kuala Lumpur
Masa: 8am-7pm
(semua peserta mesti mendaftar sebelum 9pg)
Etika Pakaian: customized “The Maxis Om Nom Nom Race” T-shirts disediakan (sila sertakan bersama saiz T-shirt anda dlam entry) – XL Lelaki

So kat sini akan bermulanya perlumbaan ni wahh best lah menjelajah seluruh Kuala Lumpur mencari klu dan juga mencari makan kot rasanya lah. Makin sihat lah aku lepas ni huhu tapi yg penting seronok dan puas hati kalau dpt sertai perlumbaan yg julung kali di adakan ini. Kalau nak saiz baju aku ni kena pakai saiz XL lelaki huhuhu ada ker?? Ada kan.. Pastinyer setiap pertandingan ada habuan, dan pasti habuah yg cukup hebat menanti pengserta yg layak, aku lah tu salah seorang heheheheheh…(berangan tak salah)
Hadiah2nya:
2 hadiah utama untuk dimenangi. Dua kumpulan akan memenangi pertandingan mengikut point yg di kumpul :
Hadiah pertama: Satu lawatan ke Hong Kong 3 hari 2 malam dengan penginapan 5 bintang (untuk 4 pax ahli-ahli pasukan) bernilai RM10,000 , dan juga 4x HTC Desire Z (1 setiap ahli yg berjaya) 
Hadiah kedua: 4 x HTC 7 Mozart (1 setiap ahli berjaya)
Semua 60 peserta-peserta akan diberi ganjaran dengan beg-beg hadiah Maxis.

Wahh gila lah hadiahnye memang cukup kebabooommm nak menang sgt nak menang.. Kalau boleh nak kumpulan dengan Dd the Fabulos, Qifley Si Dolche dan juga sapa2 lah sorang lagi janji kumpulan yg hebat. Huhuhuhu betul tak dd…

So selain daripada mkn2, Maxis Om Nom Nom Race ni juga ingin memperkenalkan pakage baru yg boleh di gunakan oleh semua pengguna iPhone, Internet Broadband dan juga yg menggunakan Notebook peribadi. Nak tahu mcm mana and lebih lanjut untuk pakage ni boleh klik di sini. Setiap pakage yg ditawarkan memang hebat dan juga berbaloi. Murah serta flexible untuk semua peringkat usia pengguna dan juga pengguna biasa atau pengguna tegar. Maksud aku pengguna tegar adalah pengguna yg memang hari2 dan hidup matinya bergantung kepada khidmat internet ini. So di Maxis broadband segala mungkin. Lihat sahaja pakage broadband kat bawah ni. Cukup hebat bukan..

                       
Selain itu juga kepada pengguna Maxis yg menggunakan iPhone juga ada applikasi baru yg sesuai untuk mereka. Di mana setiap pengguna iPhone boleh berkongsi segala kelebihan iPhone mereka dengan applikasi Maxis Finder301. Apa tu?? Itu sebenarnya applikasi yg terbaru dari Maxis untuk semua pengguna iPhone dari Maxis sahaja, dimana pengguna boleh mencari dengan lebih cepat kelebihan atau keistimewaan sesuatu tempat hanya dalam phone. Mudah bukan nak tahu labih lanjut boleh ker laman web ini. Atau tgk sendiri dalam pick kat bawah tu step by step yg disediakan oleh Maxis untuk menggunakan applikasi ini. Memang ckup hebat dan power kan Maxis.


Maxis juga sebenar nye menyediakan Notebook kepada pengguna dimana mereka boleh mendapatkan notebook secara murah dan mudah. Hanya mendaftar fengan Maxis dan akan mendapat notebook beserta dengan khidmat broadband daripada Maxis. Wow pakage “2 in 1” mana nak dpt kan maklumat lanjut boleh tgk kat sini atau kat pakage dalm pick at bawah ni semua lengkap untuk anda selaku pengguna Maxis dan yg bakal menggunakan Maxis

Selain itu juga ada pakage untuk pengguna iPad istimewa sgt kan Maxis ni.. Semua penggu tidak pernah di lupakan. Pengguna iPad juga boleh mendapatkan pakage yg cukup istimewa hanya di Maxis. Tak percaya tgk lah sendiri kat gambar bawah ni pakage untuk Prepaid dan juga Postpaid wow hebat2...


5 ulasan: