Sayangi Mata Anda @ Hikayat Marhaen Kacak - [Contest]

Sabtu, Disember 04, 2010 Mahamahu 1 Comments


Apa kaitan sayangi mata anda dan juga Hikayat Marhaen Kacak. Huhuhu ini sebenarnya adalah satu contest yg di anjurkan oleh sebuah blog Hikayat Marhaen Kacak. Sebenar nya menurut kata pemilik blog  ini, contest ni dibuat sempena dengan entry beliau mencecah 150. So dengan rasa bangga nak bagi hadiah kepada penulis blog yg kreatif untuk menyertai contestnya. Hadiah2nya memang cukup menarik dan kebaboomm sgt nak tahu kat bawah ni hadiah2nya.


Tempat Pertama : Sunglass 'Polarized' Bernilai RM 399 + 3 Vaucher Bingkai Percuma Bernilai RM 268
Tempat Kedua : Sunglass 'UV Protection' Bernilai RM 159 + 2 Vaucher Bingkai Percuma Bernilai RM 268
Tempat Ketiga : Sunglass 'UV Protection' Bernilai RM 159 + 2 Vaucher Bingkai Percuma Bernilai RM 88 
* Pemenang Tempat Pertama Hingga Ketiga Juga Menerima Kad Previlage + Vaucher Diskaun 60% Vision Care Optometry
20 Penyertaan Berikutnya : 1 Vaucher Bingkai Percuma Bernilai RM 88 + Kad 'Previlage' + Vaucher Diskaun 60% Vision Care Optometry

Knp hadiah beliau berkait rapat dengan cermin mata dan nama contest beliau pun Sayangi Mata Anda. Sebenarnya blog ini dibuat untuk berkongsi sumber atau 'hub' maklumat dan artikel berkenaan Kesihatan Mata dan Penglihatan. So sudah pastilah ianya semua berkaitan mata. Kalau anda nak tahu lebih lanjut boleh layari blog ini secara lebih terperinci lagi.


Selain itu juga blog ni ada menyediakan ruangan khas 'Soal Jawab Kesihatan Mata' sebagai tempat mengajukan pertanyaan mengenai bidang kesihatan mata ini. Sebenarnya pemilik blog ini adalah seorang pakat mata atau Optometrist yg tahu selok belok mata. Jadi boleh lah bertanya kepada beliau sekiranya ada kemuskilan pasal kesihatan mata. Tapi kalau mata haiwan mcm mana lak huhuhuhuhu...


So seperti kita tahu mata adalah anugerah tuhan dan kita perlu memelihara mata dari sebarang penyakit dan perkara yg membawa penyakit. Kerana dari mata segalanya dtg dan dari mata pasti turun ke hati.



1 ulasan: