Pehatian !!!


Ni entry ringkas untuk semua blogger yg sudi jawab servay kat blog Mah@mahu ada beberapa soalan diajukan kepada aku untuk servay ini dan disini ada jawapan untuk semua persoalan anda. Kepada yg belum jawab servay dan nak berbuat demikian boleh lah berbuat demikian kat sini. Semua soalan ada kat situ dan juga jawapan sekali. Kalau jawapan yg diberikan tiada dalam senarai itu bukan tak sesuai, kalau blogger ada jawapan lain boleh berikan dan masukkan jawapan itu. Semua jawapan yg tiada dlm list akan dimasukkan kedalam servay sebagai 'Lain-lain'. Kalau korang tgk pada keputusan servay minggu lepas terdapat jawapan lain-lain kan itu adalah jawapan yg blogger beri tapi tiada dalam jawapan yg disenaraikan. Jng risau ok tu tak jadi masalah. Yg penting anda jawb kerana nanti last akan ada ulasan dan servay ini akan digunakan.

Kepada blogger yg nak tahu keputusan servay yg telah dikira untuk setakat minggu lepas telah pun keluar kat sini. Semua keputusan di kakulate secara teliti dan juga semua servay di ambil kira tanpa sebrang diskriminasi. Apa sahaja cara entry yg anda buat janji ada jawapan yg betul. Untuk yg telah menjawap lebih dari satu jawapan maka aku telah memilih jawapan yg paling awl di tulis atau dipilih oleh blogger itu. Contoh seperti ini :-

Soalan 1 (Jawapan pilihan blogger)
c) Sony Ericsson -----------> Jawapan paling awl akan dipilih ok.
g) Blackberry

Ok so terima kasih lah kepada yg sudi jawab servay dan juga kepada anda yg masih nak jawb sempat lagi. Untuk siapa yg dpt cenderamata khas tu nanti akan di hubungi kemudiah. Keputusan dan juga servay tu boleh gak didapati di atas blog ini seperti gambar dibawah:-





5 comments.. read them below or add one

KiFli si Dolce KiFli si Dolce 22 December, 2010
hye uolsss i've change my url address

http://kiflimally.blogspot.com/
K-Baby K-Baby 23 December, 2010
Salam,
Jom menang cute slogan tees for your kids sempena pelancaran blog kami!
mykedaibaby.blogspot.com