Pengumuman

Mah@mahu Mahu Tutup!

Jumaat, Disember 31, 2010 Mahamahu 9 Comments

Bukan propa tapi luahan hati rasa sedikit kecewa. Mcm dah bosan dengan dunia maya ini. Rasa jemu dengan sikap dan juga pandangan org lain terhadap apa yg kita tulis. Kadang2 membuatkan kita rasa putus asa. Namun hidup mesti diteruskan dan perjalanan masih jauh. Kerana tak semua impian itu akan menjadi realiti akan terus bermain bersama fantasi.
Wah bermadah puisi lak kan huhuhuhu... Itu sebenarnya sebahagian daripada dialog dalam sebuah novel yg dibaca.. Tak ada kena mengena pun dengan blog Mah@mahu atau pun tajuk entry ini. Nak tutup blog insyallah bila dah sampai seru dan pencen kot huhuhu... Sebenarnya ini nak bagi tahu hari tu ada entry yg menyatakan bahawa Mah@mahu akan membuat perubahan drastik terhadap blog ini apabila menjelang tahun baru ni kan. So kat sini aku nak umumkan sesuatu lah, bahawasanya blog ini TIDAK akan lagi menyertai mana2 contest yg di anjurkan oleh blogger2 tempatan atau antarabangsa ada ker hehehe...

Ini bukan kerana blog Mah@mahu saja tak nak joint atau bosan dengan contest @ GA yg di anjurkan oleh blog2 lain. Sebenarnya tugas untuk menyertai dan juga menyokong rakan2 blogger lain membuat contest tetap di teruskan tapi bukan oleh blog Mah@mahu. Ia akan di ambil alih oleh satu lagi blog baru yg di urus tadbirkan oleh Mah@mahu. Kira sama lah blog ni dan juga blog Pengiklanan tersebut. Huhuhuhu peningkan!. Senang ckp bahawasanya Mah@mahu dah ada blog kedua yg di uruskan olehnya iaitu blog http://advsinfo.blogspot.com. So lepas ini segala contest atau GA yg di buat oleh rakan blogger akan di buat di blog pengiklanan tersebut. 


Ini adalah bertujuan untuk memudahkan kerja menguruskan serta memantau setiap contest yg di sertai. Selain itu juga, ia akan mengembalikan visi sebenar blog Mah@mahu iaitu Berblog, Berimaginasi & Berkreativiti huhuhhuhu alah tag line blog ini hehehhehe.. Selepas ini harap semua rakan2 faham niat aku ok.. Dan harap dpt ramai2 memeriahkan blog kedua yg senang di sebut sebagai blog Pengiklanan. Ini kerana blog itu juga menyediakan khidmat pengiklanan kepada rakan2 yg mahu mengiklankan product atau service atau blog mereka boleh ke blog tersebut click jer banner atas tu. Semoga terus berblog dan saling berkongsi maklumat antara satu sama lain ok...



9 ulasan:

  1. ingat betui2 nak tutup tadi..hehe..

    BalasPadam
  2. terkejut wyna...
    ha3..

    BalasPadam
  3. waaaa. lup dup bunyi jantung hah..

    BalasPadam
  4. saspen..ingatkan nak ttp betol tadi..hehe

    BalasPadam
  5. keh keh keh bikin gempak aja =)

    BalasPadam
  6. Itulah kan. Kadangkala jadi serabut sebab terlalu banyak contest untuk disertai. Akhirnya kekurangan entri dari penulis dan lambakan entri berbentuk contest semata-mata.

    Apapun, ALL THE BEST!

    BalasPadam