Galas & Batu Sapi - [Pengumuman]



Seperti yg kita tahu Pilihan Raya Kecil kat negara kita ni dalam process kemuncak kempen pilihanraya sekarang. Di mana dua kawasan ini bakal belangsung pada tarikh yg sama nanti. Dun Galas dan Parlimen Batu Sapi menyaksikan kehebatan pelawanan antara calon2 yg hebat. Di Dun Galas bakal saksikan perlawanan 2 penjuru antara Barisan Nasional dan juga PAS.

Selain itu, di Sabah juga ada perlawanan tapi kini lebih hebat lagi dengan pesaing2 dan calon2 masing yg hebat. Di Parlimen Batu Sapi perlawanan 3 penjuru antara BN, PKR dan SAPP. Ini bakal menyaksikan satu lagi kempen hangat yg bakal berlangsung di Batu Sapi.


SELAMAT MENGUNDI UNTUK SEMUA PENGUNDI JALANKAN TANGGUNGJAWAB ANDA


2 comments.. read them below or add one

vict vict 03 November, 2010
menyampah tgok buletin utama musim2 mengundi.... meluat.
Shukjessa Shukjessa 03 November, 2010
btol2, aku pun menyampah tengok berita. 15-20 minit pertama je berita dok berkempen, kempen siapa sumorg dapat agakla kan.

yang paling aku tak suka, time tu semua kebaikan nak tunjuk, dan semua keburukan pun nak cungkil baik kisah dalam kelambu pun nak cerita.

dan time2 tu juga la segala macam bajet dan itu ini akan keluar dari mulut mereka-mereka ini. Pelik, sedangkan 11 bulan yang lain tu segala macam itu ini tak cukup, muflis la, takde bajet la semua keluar. Sekali nak pilihanraya, tungggg rm5 juta, tunggg rm40 juta, tungg ni dapat, tungg sana dapat, tunggggg sapot tengok lawan bola hehe, bukan rasuah kee tu namenye?

p.s: this applies to any party that intends just to win the election not for the people living there