Rumah Kena Ceroboh! -[Pets]

11:55 PTG Maha Mahu 7 Comments


Bukan lah kena ceroboh dengan perompak alhamdulillah setakat ni ok lagi tak ada lah kena mcm tu. Tapi rumah aku kena ceroboh dek sekor binatang ni. Aku tak tahu dari mana dtgnya dan dari mana muncul binatang ni. Tiba2 jer ada kat depan pintu merayu2 nak masuk. Aku dengar nada kasihan suara binatang ni terus bagi masuk sebab telalu comel. Aku ni bukan kejam sgt tapi aku bukan nak culik binatang peliharaan org lain hehehhe.. Aku tak tahu apa binatang ni nak dtg rumah aku bagi makan dia tak nak bagi minum tak nak...
Binatang yg aku maksudkan ini adalah kucing yg seekor ni suka sgt dtg rumah aku. Aku tak tahu dari mana dtg kucing ni hak milik siapa dan siapa tuan empunya. Tapi aku yakin kucing ni ada tuannya sendiri. Selalu dtg rumah aku dan merayu2 nak masuk. Comel sgt aku tak tahu apa nama kucing ni tapi aku bagi dia masuk dan manja2 lah...  Tapi pasti aku lepas ni nak bela kucing lak lah huhuh memang suka sgt kat binatang ni. Kepada peminat kucing yg ada nak sedekah kat aku yg comel2 tu boleh lah hehehehhe...

Anda juga suka post ini...

7 ulasan:

  1. woh macam garfield hahaha.

    aku pun dah lame tak bela kuceng ni. dok apartmen susah sikit la. tunggu pindah rumah atas tanah, aku nak bela balik kuceng jalanan. kuceng bulu lawa ni manje sgt

    BalasPadam
  2. ak pun nk penceroboh yg jinak cmnih datang ceroboh rumahku

    BalasPadam
  3. Bukanyee kucing tuu tak nak makan..Cuma dia tengah puasa tuuu..Puasa sunat.HEEEE

    BalasPadam
  4. cait tgok tajuk ingat kene croboh dek perompak sekali kucing daa...huhu

    BalasPadam
  5. memang comel pun kucing ni... :)

    BalasPadam
  6. comey nyer...mcm kucin nad..perasan..uma nad bnyk kucing tau...ader 6 ekor..:)

    BalasPadam