Sukan

Red Warriors VS Hobinnn JAngggg Hobinn

Jumaat, Oktober 29, 2010 Mahamahu 7 Comments

Pastu ramai yg sudah membuat andaian dan juga ramalan pasukan mana bakal menjuarai Piala Malaysia tahun 2010. Kalau tgk kepada kekuatan penyokong sudah pasti pasukan Red Warriors menjadi juara. Namun semua itu hanya 50% sahaja mewakili club pasukan itu namun yg pasti kekuatan dan juga kejuaran pasukan yg bertanding pada peringkat akhir ini teletak kepada kebijaksanaan dan juga strategi pemain pasukan itu sendiri.

Ini kerana apa yg dpt dilihat pada tahun lepas juara bertahan pasukan Negeri Sembilan mampu menundukkan pasukan lawan mereka Kelantan walaupun dipengaruhi oleh penyokong yg bergitu ramai dan penuh. Namun kehebatan pasukan Hobinn Janggg Hobinnn ini tidak boleh dipandang enteng. Pasti mereka sudah siap sedia dengan strategi masing2 untuk mempertahankan kejuaraan buat tahun ini. Namun di ucapkan kepada semua pemain selamat berjaya dan kepad penyokong semoga terus menyokong dengan berhemah dan penut disiplin.
Aku tak tahu ada DVD game bola Kelantan
Sibuk dalam menantikan saat detik perlawan akhir yg akan tiba esok., pekarangan Stadium Bukit Jalil Hari ini telah menyaksikan kebanjiran gerai2 dan juga pust jualan cenderamata serta barang2 untuk kedua2 club yg bertanding pada 30 Oktober 2010 ini. Aku sempat lah berjalan2 di sekitar stadium itu dan dpt menyaksikan gelagat dan juga berbagai cenderamata dijual untuk menyambut penonton yg bakal membanjiri Stadium Bukit Jalil ini esok. So korang layan lah antara pic2 yg sempat aku ambil ni ok...........

Ni antara booth untuk pasukan Negeri Sembilan
Punyalah penat siapkan booth sampai tertido pakcik ni.
Ni pasti makanan yg dibawa dari Kelantan byk gila

Semangat Red Warriors
Tu ada Wig untuk mereka yg nak tukar warna rambut



7 ulasan:

  1. hobinnn jangg hobinnn.
    i sokong negeri 9 lahh.
    :))

    BalasPadam
  2. saya menyokong negeri 9 walaupun hampir 6 tahun menetap di negeri tanah serendah sekebun bunga

    BalasPadam
  3. xmo tgk..sbb johor fc kalah

    BalasPadam
  4. layan cerekarama malam ni lagi best...hakhakhak

    BalasPadam
  5. tahniah buat Kelantan and tahniah buat N9 dua sama2 hebat memberi saingan...

    BalasPadam