'ChurpChurp' Aku, Kamu Dan Semua - [Contest]

Ahad, Oktober 31, 2010 Mahamahu 2 Comments


Firstime aku tahu apa itu ChurpChurp dari Nuffnang sendiri. Mereka seperti adik beradik tapi lain mak lain ayah lah huuhuh..... ChurpChurp ni satu lagi cara bagaimana kita nak mendekatkan dan mengeratkan hubungan antara rakan tak kira blogger atau pun sapa sahaja. Ini kerana ChurpChurp ini sendiri menganjurkan beberapa aktivit sosial mahupun kempen berguna untuk kita serta dan dpt berkanalan dengan rakan2 baru disitu. Kalau nak tahu antara aktiviti yg pernah di anjurkan oleh mereka klick kat sini [click].

Selain itu juga, ia sebagai satu lagi altenatif untuk menambah pendapatan sampingan dlm berblogger atau juga dalam kegunaan harian kita seperti Facebook dan juga Twitter. Oleh sebab2 itu lah, aku secara rasmi menjadi rakan Churpers.. heheheh.. So aku nak kongsi saat bahagia ini dengan semua rakan2 aku yg selalu hari2 keja mereka mengadap PC untuk mencari rakan2 baru di alam maya atau untuk membuat kerja harian mereka. Senang sngat and sangt2 beruntung sekrang. Kita boleh dpt pakage '2 in 1' dimana kita bukan sahaja dpt kawn tapi menambah pendapatan betul tak.. 
Tipulah kalau org zaman sekrang ni tak ada Twitter atau paling tidak pun Facebook. Mesti wajib adakan sedangkan anak sepupu umur 12 tahun pun dan ada Facebook katanya "Eman tak kisah nak cari kawn seluruh dunia" huhuhu kelakar dengar dia berkata2 mcm tu. Tapi hakikat itu lah yg kita kena terima dimana perhubungan melalui internet sagt lah mudah dan berkesan. So aku nak promote pada semua rakan2 yg ada Facebook and twitter boleh menyertai geng ChurpChurp ni. Mudah sahaja hanya dengan 4 langkah ini anda ahli ChurpChurp:
1) Taip link in di laman internet anda http://www.churpchurp.com
2) Daftar keahlian anda sebagai user biasa dengan menggunakan email anda sebagai userid
3) Isi maklumat anda seperti yg dikehendaki
4) Buat pengaktifan melalui email anda tadi


 Maka dengan itu rasmi lah sudah and menjadi ahli Churpers mcm aku. So tunggu apa lagi ramai2 kita memeriahkan lagi indutri sosial kita melalu ruang yg disediakan untuk kita. Harap2 ChurpChurp dan Nuffnang akan menjadi rakan baik kita lah hehehehhehe... Seperti kata Nuffnang lah "welcome to our awesome extended family of stickmans and big-eyed birds in advance"





   

2 ulasan:

  1. hany pun br reg churp churp ni semalam, masih tak tahu ape ape lagik

    BalasPadam
  2. salam..

    saya juga masih tak tahu fungsi sebenar churp2..akaun dah ade tp tak guna sbb tak tahu..

    huhu..adakah anda churper yg aktif di twitter?

    terima kasih folo saya. saya folo kamu juga *1364 =)

    BalasPadam