Khas

Penghargaan Untuk Anda Semua - [Khas]

Selasa, September 21, 2010 Mahamahu 7 Comments


Dah 12 hari syawal berlalu dan sambutan raya masih meriah seperti hari pertama dan mood raya masih lagi terasa. Seronok dan rasa mlas lagi nak bekerja tapi dah tanggungjawab dan juga cuti dah habis kena lah keje. Tapi seronok2 gak dan cuti2 gak blog tak leh lupa. Aku tak pernah update pun sepanjang cuti lebih seminggu ni tapi aku hairan. 


Ye lah hairan dan pelik masih ada gak mereka yg menjadikan blog aku sebagai sumber mencari info dan juga mendapatkan apa2 yg boleh dpt. Tapi aku ucapkan terima kasih kepada mereka yg menziarahi blog aku walaupun aku masih cuti. Aku amat hargai dan ucapkan terima kasih byk. Diam2 tak sangka "Follower" aku dah lebih dari apa yg aku sangkakan. Bukan nak bangga atau nak riak tak baik bulah mulia ni. Tapi nak kongsi cerita baik ni pada semua.


Aku nak hargai semua mereka yg menjadi follower aku tak terdaya ramai sgt tapi aku harap dengan sedikit penghargaan ini aku dpt membuat mereka menjadi pengikut yg setia blog aku. Sebab aku dah mcm bernazar kalau follower dah sampai pada tahap itu aku akan buat sedikit penghargaan. Nak tahu apa dia heheheheheh baca lagi byk nak tulis ni.

Aku telah plan nak buat satu "Lucky Draw", kepada semua follower aku yg dah ramai tu. Aku nak adil pada semua follower aku so aku nak buat lah sikit penghargaan. Ni bukan contest ok tapi lucky draw yg akan aku buat cabutan bedasar kepada no follower yg telah anda tinggalkan di blog Mah@mahu. Cara aku buat cabutan tu bedasar kepada susun anda di follower MM. So keputusan tidak boleh di pertikai kerana ia adalah muktamad. Lucky draw ini khas hanya untuk follower aku dari no 1 hingga ker no 500 sahaja. Ini untuk pusingan pertama so yg mana dah lepas no tu tak apa jng sedih atau risau aku akan masukkan anda di cabutan yg akan dtg nak tahu bila tunggu lah ok hehehehe.... 


So bila keputusan cabutan tu, aku akan umumkan minggu depan pada 30 September 2010 hari Khamis. So tunggu2 lah aku akan buat entry khas kepada mereka yg berjaya mendapat cabutan aku tu. Tunggu dan lihat sahaja harap anda yg bertuah itu heheheh.. Hadiah tak byk aku nak bagi kepada 3 follower iaitu 3 cabutan yg akan aku buat. Nak tahu hadiah apa tunggu lepas keputus keluar ok. So kepada lain2 semua yg belum jadi follower jng lah tak nak follow aku lak ok teruskan memfollow blog aku dan aku akan buat mcm2 lagi cara untuk menghargai semua pembaca blog aku yg tak seberapa ini. Terima Kasih kepada semua yg telah memfollow dan kepada yg belum terus lah memfollow ok ikhlas daripada Mah@mahu.




7 ulasan:

  1. harap2 fiq la follower yg bertuah tu. hehe.. =D

    BalasPadam
  2. wah apakah adiahnye kan...hehehe

    BalasPadam
  3. nama pun lucky(laki) draw..
    ada harapan ler ...sebab laki nie..hehehe

    BalasPadam
  4. harap-harap lucky lah kali ni. huhuhu

    BalasPadam
  5. haha creatif...sungguh creatif. keep up the good work bro =)

    BalasPadam
  6. Terima kasih yg bagi support and kepada semua yg dah follow tu harap2 tunggu pengumuman pada tarikh yg telah di tetapkan ok.

    BalasPadam
  7. siap ada sijil...x tahannnnn

    BalasPadam